پلیس پاک دست ایلامی کیف حاوی ۳۳۰۰ دلار را به صاحبش برگرداند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با اقدام خداپسندانه پلیس وظیفه شناس در شهرستان مهران کیف حاوی سه هزار و سیصد دلار به صاحب اش بازگردانده شد. سرداردلاور القاصی مهر اظهار داشت: مامور وظیفه شناس پلیس مهران در هنگام انجام وظیفه یک عدد کیف دستی حاوی پول، مدارک و یک دستگاه تلفن همراه که در داخل […]

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با اقدام خداپسندانه پلیس وظیفه شناس در شهرستان مهران کیف حاوی سه هزار و سیصد دلار به صاحب اش بازگردانده شد.

سرداردلاور القاصی مهر اظهار داشت: مامور وظیفه شناس پلیس مهران در هنگام انجام وظیفه یک عدد کیف دستی حاوی پول، مدارک و یک دستگاه تلفن همراه که در داخل سالن مسافربری پایانه مرزی مهران گم شده بود را بلافاصله به مدیریت گذرنامه تحویل می‌دهد.

وی افزود: این کیف حاوی سه هزار و سیصد دلارمعادل تقریبی ۹۹۰ میلیون ریال و همچنین ده میلیون و نهصد و چهل هزار تومان وجه رایج ایران جمعاً مبلغ یک میلیارد و ۹۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به همراه یک دستگاه گوشی تلفن همراه به صاحب اصلی اش بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با اشاره به این که این عمل خداپسندانه موجب رضایتمندی صاحب کیف شد؛ تصریح کرد: یکی از شاخص‌های پلیس در تراز اسلامی، امانتداری است که کارکنان پلیس همواره آن را سرلوحه کار خود قرار داده اند.