جوابیه
مدیریت محترم پایگاه خبری ایلامیان
با سلام و احترام
در خصوص مشکل پیش آمده برای ناوگان در مسیر تهران-ایلام،به اطلاع میرسانیم با توجه به اینکه حرکت اتوبوس از استان تهران به ایلام بوده، مسافرین محترم باید از طریق سامانه ۱۴۱ شکایت خود را از شرکت حمل و نقل تهران ثبت میکردند تا در کمسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ مورد رسیدگی قرار بگیرد و با شرکت مادر و راننده خاطی برخورد قانونی صورت گیرد.
این اداره کل مکاتبات خود را با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران انجام خواهد داد، مسافرین محترمی که بلیط در اختیار دارند شکایت خود را به حوزه حمل و نقل ایلام تحویل دهند تا در صورت بروز هرگونه ضرر و زیان، مورد رسیدگی قرار گیرد.
طبق قوانین حمل و نقل، شرکت مبدا موظف است در صورت بروز نقص فنی برای اتوبوس در طول مسیر، در اسرع وقت نسبت به تعویض ناوگان اقدام کند، در این مورد، شرکت مذکور کوتاهی کرده که با خاطیان برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.
روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای ایلام
گزارش مسافران شرکت مسافربری سفر گستر غرب از نقص فنی و در راه ماندن اتوبوس ( ارسالی کاربران)