تشکیل بیش از هزار فقره پرونده تخلف در ایلام

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از تشکیل یک هزار و ۷۰ فقره پرونده تخلف از نحوه عرضه کالا و خدمات صنفی به ارزش ۵۰۷ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در استان خبر داد. سیدروح الدین هاشمی روز شنبه افزود: در سه ماهه اول سالجاری ۱۷ هزار و ۸۴۷ مورد […]

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از تشکیل یک هزار و ۷۰ فقره پرونده تخلف از نحوه عرضه کالا و خدمات صنفی به ارزش ۵۰۷ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

سیدروح الدین هاشمی روز شنبه افزود: در سه ماهه اول سالجاری ۱۷ هزار و ۸۴۷ مورد بازرسی و نظارت از نحوه عرضه کالا و خدمات واحد‌های صنفی در استان صورت گرفته است.
وی افزود: همچنین در این مدت ۲۴۱ فقره گشت مشترک نظارت و بازرسی با حضور اداره کل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و دیگر دستگاه‌های مرتبط انجام گرفته است.
سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دیگر دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع رسیدگی به تخلفات اقتصادی و بازدارندگی بیشتر از بروز تخلفات احتمالی بصورت دوره ایی برنامه ریزی و اجرا می‌شود.
بیشترین موارد تخلف مشاهده شده در اجرای بازرسی‌ها در سطح عرضه کالا و خدمات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، عدم صدور فاکتور فروش، عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است.