بی توجهی به اولویت ها در پروژه های راهسازی دهلران

تغییر نقشه مسیر کیلومتر ۵ محور دهلران به مهران،طرحی که ۴ سال از شروع آن می گذرد، اما هنوز تکمیل نشده است. رمانده پلیس راه استان ایلام گفت به دلیل کم عرض بودن و وجود نقاط حادثه خیز بیش از ۲۳ درصد حوادث رانندگی استان در محور‌های دهلران مهران و دهلران اندیمشک اتفاق می‌افتد. کهزادی […]

تغییر نقشه مسیر کیلومتر ۵ محور دهلران به مهران،طرحی که ۴ سال از شروع آن می گذرد، اما هنوز تکمیل نشده است.

رمانده پلیس راه استان ایلام گفت به دلیل کم عرض بودن و وجود نقاط حادثه خیز بیش از ۲۳ درصد حوادث رانندگی استان در محور‌های دهلران مهران و دهلران اندیمشک اتفاق می‌افتد.

کهزادی افزود: تغییر نقشه مسیر کیلومتر ۵ دهلران مهران یکی از نقاط حادثه خیز است که حدود ۴ سال پیش عملیات اجرایی آن آعاز شده، اما هنوز تکمیل نشده است.

رشیدی رییس اداره راه دهلران گفت:عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۷ با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شده که با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجراست.

دهلران همچنین محل اتصال یکی از شاهراه های استان از طریق جنوب و مسیر اتصال مناطق جنوبی به مرز مهران است و این مهم داشتن یک راه ارتباطی استاندارد و کم خطر را هم به لحاظ اتصال دهلران به مرز مهران و هم به لحاظ اتصال دهلران به ایلام و مرکز استان بسیار پر اهمیت کرده است.

شهرستان دهلران بعنوان قطب کشاورزی، صنعتی و نفتی استان ایلام از لحاظ وسعت و جمعیت دومین شهرستان استان بعد از مرکز استان است و به این لحاظ دارای اهیمت ویژه ای برای استان ایلام است و اخیرا نیز جایگاه آن به فرمانداری ویژه ارتقاء یافته است.