عملیات وعده صادق ، برای جمهوری اسلامی امیدآفرین و اقتدار آوربود

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت : اجرای عملیات و عده صادق اقدامی غرور آفرین ، اقتدار زا و دارای اثرات باز دارندگی جهانی بود.

سردار قاسم قریشی روز شنبه در آیین اختتامیه جام رسانه ای امید در محل مرکز همایش‌های دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تهران با تشریح ابعاد و اثرات ملی و جهانی عملیات و عده صادق اظهار کرد :

انتخاب نام این عملیات موفق برگرفته از تفال به یکی از آیات شریفه قرآن بود که بیا نگر صداقت درگفتار و استقامت در رفتار و اهداف و انگیزه های انقلابی مدیران و تصمیم گیرند گان انقلاب اسلامی ایران است.

و ی به وی ژه گیهای پیدا و پنهان این عملیات بی بدیل و موثر پرداخت و اضافه کرد:

بومی بودن فن آوری و تجهیزات نظامی به کار رفته ، اقدام مستقیم و بدون واسطه جمهوری اسلامی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی در طول ۷۰ سال گذشته ، اعلام قبلی و خود داری از اصل غافلگیری در این عملیات و حمله مفید و دقیق به مراکزنظامی و حفاظت شده اسرائیل تو سط قدرت‌ های مهم اروپایی و آمریکایی از شاخص ترین و منحصر به فرد ترین خصوصیات این عملیات بزرگ و فراگیر در سطح منطقه و جهان بود.

سردار قریشی با تشریح مشخصات و ابعاد طراحی و امنیتی و نظامی و عده صادق یاد آورشد : عبور مو فقیت آمیر پهپاد ها و موشک‌های مقتدر جمهوری اسلامی از کمد ۱۲ سپهر دفاعی با برد کو تاه و بلند و اصابت و تخریب اهداف نظامی و امنیتی در خاک رژیم جعلی اسرائیل شگفتی همه دشمنان و قدرت‌های مطرح دنیارا بر انگیخت.

این سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، حفظ آرمان‌ های مقدس امام ره و رهبری و حمایت از دوستان و شرکای راهبردی در منطقه و جهان را مهمترین اهداف انقلاب اسلامی خواند و گفت : به اعتراف و اقرار همه دشمنان ایران بزرگ ، عملیا ت و عده صادق : اراده ، اقتدار ، شجاعت ، قدرت و تسلط فرماندهی نظامی جمهوری اسلامی ایران را بدون و اسطه به اهل عالم اثبات کرد.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور از تلاش‌های فداکارانه اهالی رسانه کشور در همه استانها تشکر تقدیر بعمل آورد و اظهارکرد : امید به خدا ، ولایت پذیری و تلاش و مجاهده مستمر فرزندان مخلص مردم باعث شده که جمهوری اسلامی ایران که در اول انقلاب اسلامی به کمترین تجهیزات پیش پاافتاده نظامی محتاج بود و وارد کننده ، امروز به صادرکننده بزرگترین و پیچیده ترین و سایل فنی و جنگهای الکترونیکی دنیا تبدیل شده بطوریکه هردو قدرت مهم جهان ( آمریکا و روسیه) بدان محتاجند و بشدت از مسئولین کشور ما تقاضای بهره مندی از آن را دارند.

وی جام رسانه ای امید را یک تحول بزرگ اطلاع رسانی در کشور دانست و تاکید کرد : هدایت حکیمانه رهبری ، حمایت مجدانه مردمی و تلاش و مجاهدت فرزندان باغیرت و آماده گی نیروهای مسلح ، ایران عزیز را به یک قدرت معتدل ، مسلم و تهدید ناپذیر در سطح عالم مبدل کرده است.

#پیشرفت_ایران
#رسانه_امید_آفرین
#جام_رسانه_امید
#تیم_خبری_شهید_محمود_صارمی
#ایلام_پایتخت_خادمین_اربعین_حسینی
#ایلام_قهرمان