جهادگران، سردارانِ بی‌وقفه در تمام میدان‌های نبرد هستند/روایتگری صادقانه جهادگران روشنگری افکار عمومی را بدنبال دارد

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: جهادگران و سرداران بی وقفه در تمام میدان های نبرد و در جنگ تمام‌عیار رسانه ای و پیشتازانِ مبارزه با استکبار و خستگی‌ناپذیران عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس تا سیل و زلزله و جنگ سلامت گرفته تا امروز که در میدانِ نبردِ روایت‌ها، پرچمدارِ جبهه حق و حقیقت‌ هستند.

سردار “محمد زهرایی” روز شنبه در آیین اختتامیه جشنواره ملی جام رسانه امید در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی به نقش بی‌بدیل جهادگران در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: جهادگران از همان ابتدای انقلاب اسلامی، در خط مقدم جبهه‌های مختلف حاضر بوده‌اند و با ایثار و فداکاری، از خاکریزهای میهن تا عرصه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی، حماسه آفریده‌اند.

وی با اشاره به رشادت‌های جهادگران در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی، این جهادگران بودند که با جانفشانی و از خودگذشتگی، از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند و حماسه‌ای جاودانه آفریدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی همچنین به نقش جهادگران در عرصه‌های دیگر از جمله دفاع از حرمین شریفین، امنیت و جنگ سلامت اشاره کرد و گفت: جهادگران در هر کجا که نیاز بوده، بدون هیچ ادعایی، پای کار بوده‌ و نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سردار زهرایی با بیان اینکه امروز جهادگران در جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای مقابل استکبار جهانی پیشتاز هستند، گفت: در این جنگ نرم، جهادگران با روایتگری صادقانه از خدمات و اقدامات خود، به روشنگری افکار عمومی پرداخته و نقاب از چهره پلید استکبار جهانی برمی‌دارند.

وی با اشاره به جشنواره ملی جام رسانه امید، این جشنواره را فرصتی برای نمایش قدرت و توان جهادگران در جنگ روایت‌ها دانست و گفت: در این جشنواره، آثار فاخر هنری و رسانه‌ای جهادگران به نمایش گذاشته می‌شود و این مساله به توانمندسازی هرچه بیشتر جهادگران در این عرصه کمک می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی در پایان از همه جهادگران در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم با همت و تلاش جهادگران، شاهد پیشرفت‌های روزافزون در همه عرصه‌ها، به ویژه در جنگ روایت‌ها باشیم.

#پیشرفت_ایران
#رسانه_امید_آفرین
#جام_رسانه_امید
#تیم_خبری_شهید_محمود_صارمی
#ایلام_پایتخت_خادمین_اربعین_حسینی
#ایلام_قهرمان