جام امید ادامه دارد و خبرنگاران همچنان امیدوار…

با وجود اینکه ۲۴ ساعت از آغاز اختتامیه جشنواره رسانه جام امید شروع شده اما خبرنگاران همچنان با نشاط و شادابی خاصی در حال تهیه و تدوین خبر و گزارش و ارسال به مخاطبین هستند.

جام رسانه ای امید ادامه دارد و همچنان همه شرکت کنندگان برای دستیابی به عنوان برتر این جام در تکاپو هستند و امیدوار، همه در زمان استراحت نیز در گوشه ای مشغول یادداشت و نگارش مطالب خبری و گزارش و یا در حال فروارد و اطلاع رسانی گسترده به گروه ها، پایگاه ها و کانال های خبری و داخلی هستند.

گویا در این رقابت پایا پای هر ثانیه و دقیقه حرف اول را می زند تا با جذب مخاطب بیشتر و انتشار حداکثری گوی سبقت را از رقبا بربایند.

تولید محتوا، انتشار حداکثری در همه رسانه ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی، یادداشت ها و جذب مخاطب بیشتر و بهترین تیترها و گزارش ها همگی در ارتقا جایگاه گروه خبری تاثیرگذار است.

با وجود اینکه بسیاری از خبرنگاران استانهای مختلف کشور با امکانات و تجهیزات پیشرفته از پهباد تا دوربین های چند میلیونی گرفته تا سیستم های الکترونیکی پیشرفته برای تدوین انیمیشن و مستند سازی و کلیپ و ترجمه و موشن گرافیک و اینفوگرافیک، فیلم موبایلی، گزارش تصویری و …حضور پیدا کرده اند و در این رقابت تنگاتنگ حضوری فعال دارند، اما تیم های رسانه ای استان ایلام با غیرت و همت خود از هر ثانیه حضورشان نهایت استفاده را برده اند تا در برابر رقبا کم نیاورند.


اینجا امید موج می زند و در این جشنواره پر شور و التهاب همه تا آخرین ثانیه ها در تقلا هستند.

جام امید با همه امیدواری که از خبرهای خوب و امید بخش منتشر شد تا ساعتی دیگر رو به اتمام است اما امیدواری برای برگزیده شدن همچنان ادامه دارد.

یادداشت: ناهید ابراهیمی

#پیشرفت_ایران
#رسانه_امید_آفرین
#جام_رسانه_امید
#تیم_خبری_شهید_محمود_صارمی
#ایلام_پایتخت_خادمین_اربعین_حسینی
#ایلام_قهرمان