جام امید، آوردگاه امیدها و روشنی ها

انفجار اخبار و اطلاع رسانی در معرکه جام امید

 

امروز در مرکز همایش های انقلاب اسلامی ، رویداد کشوری جام امید با حضور بیش از ۳۰۰هبرنگتر از استانهای مختلف کشور آغاز شد.

در این همایش ۲۰مقام ارشد کشوری و لشکری حضور داشتند و هر کدام دقایقی در خصوص مطالب مختلف و اخبار دسته اول کشور سخنرانی کردند.

شور و هیجان و التهاب خبرنگاری که با اشتیاق تمام تلاش داشتند بهترین اخبار و گزارش ها را تهیه و ارسال کنند، دیدنی است.

رقابت تنگاتنگ خبرنگاران با سابقه و با تجربه در کنار خبرنگاران جوانی که تازه پا در وادی خبر گذاشته بودند از حاشیه جذاب این رویداد بود.

در این رویداد بزرگ و پر شور اخبار تاپ و نابی که امید آفرین و شادی بخش بود منتشر می شد.

همه در تکاپو و تلاش بودند تا بهترین و زیباترین جلوه های واقعی و اخبار مسرت بخش را از عملکردها و اقدامات و دستاوردها و توانمندی‌های کشور بازنشر دهند.

گویی انفجار دانایی و توانایی در معرکه جام امید رخ داده بود که هر کسی با ولع تمام سعی داشت در انعکاس این حقایق بهترین آثار و دست نوشته هایش از دیگری پیشی بگیرد.

اینجا شور و هیجان شادی آفرین و هیجان انگیزی در رقابتی دیدنی مشاهده می شود.

پمپاژ امید و نشاط برای مردمی که در این عصر اطلاعات زیر انفجار و بمباران خبری از سراسر دنیا به دنبال روزنه ای امید بخش و خبری دسته اول می گردند تا ناجی زندگیشان باشد.

بی شک اخباری از اقتدار و قدرت نظام تا پیامی برای بهبود شرایط زندگی و همه آنچه که امید آفرین و شادی بخش است، از اهداف اصلی این جام است تا در کمترین زمان بیشترین اخبار بازنشر شود و همه در جریان اطلاعات دسته اول قرار بگیرند.

تیترها، گزارش ها، مصاحبه ها، حاشیه نگاری، گزارش های موبایلی با حضور این تعداد خبرنگار که در دقیقه دهها خبر در عرصه رسانه ها و فضای مجازی منتشر می کردند، دیدنی و جذابیت خاصی به جام بخشیده بود.

اشتیاق برای تولید محتوا و مضمون های جذاب و تصاویر و عکس های دیدنی همگی از جذابیت های این رویداد کشوری بود.

اینجا خبر حرف اول را می زد را معرکه و محکی بود برای توانمندی رسانه ها و خبرنگارانی که از اغلب رسانه های کشور حضور داشتند.

شعف و هیجانی برای پوشش گسترده اخبار و تهیه گزارش ها و مطالب جالب و جذاب از جمله صحنه های دیدنی بود که امروز در مرکز همایش های انقلاب به نمایش گذاشته شد.

از همان ابتدای صبح پیش از طلوع آفتاب تا پاسی از شب قرار است این رویداد بزرگ کشوری برگزار شود و همزمان در لحظه دهها خبر مخابره شود.

با امید به اینکه جام امید، حامی مطالب و اخباری امید بخش برای همه مردم ایران و بیان عزت و سربلندی این سرزمین و نشر آوازه و اقتدار و شکوه قدرتش باشد.

اختتامیه جشنواره  رسانه جام امید ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود

گزارش: ناهید ابراهیمی

#پیشرفت_ایران

#رسانه_امید_آفرین

#جام_رسانه_امید

#تیم_خبری_شهید _محمود_ صارمی

#ایلام_قهرمان