اجتماع رسانه ای برای امید آفرینی

۲۴ساعت از آغاز رقابت خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید می گذرد و طی این مدت سرخط و سر تیتر بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی عنوان جام امید را نمایش می دهد.

خبرنگاران در این اجتماع گرد هم آمده تا اگرچه با هم رقیب هستند ولی برای یک هدف تلاش دارند آنهم انعکاس خدمات دولت و نظام برای امید آفرینی مردمی که بی شک مسئولان خود را مدیون آنها می دانند.

 

مردمی که با وجود همه مشکلات ولی همواره پای انقلاب و نظام ایستاده و پشتیبانی خود را در صحنه های مختلف از دوران دفاع مقدس گرفته تا انتخابات، راهپیمایی ها وغیره ثابت کرده اند.

 

اجتماع خبرنگاران به عنوان رویدادی نوظهور که به همت سبز پوشان بسیج رسانه برگزار شده با مشارکت و استقبال ۶۰۰خبرنگار رسانه های داخلی و خارجی است تا در مهلت تعیین شده امید آفرینی را در کشور احیا کنند.

 

خبرنگاران از روز گذشته تاکنون با تولیدهای مختلف خبری اعم از گزارش، یادداشت، مقاله، عکس، کلیپ، اینفوگرافیک و غیره درصددند تا اخبار این رویداد را برای آگاهی مردم منعکس کنند.

 

 

کمتر از سه ساعت به پایان این رویداد باقی مانده و خبرنگاران با کمترین استراحت مدام در حال تولید محتوا و انتشار گسترده آن هستند و تلاش خبرنگاران برای رقابت تنگاتنگ و گسترده برای فتح جام رسانه امید همچنان ادامه دارد.

 

اگرچه هر رویدادی محدود به چند برگزیده است اما بی شک تلاش همه رسانه ها که در این رویداد حضور داشته

با توجه به رویکرد امید آفرینی این جشنواره ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

 

یادداشت: آزاده خرم

 

#پیشرفت_ایران

#رسانه_امید_آفرین

#جام_رسانه_امید

#تیم_خبری_شهید_محمود_صارمی

#ایلام_پایتخت_خادمین_اربعین_حسینی

#ایلام_قهرمان