جام امید : ماندِگارو مُفید

برگزاری جام رسانه ای امید با همت و هدایت سپاه پاسداران فضای جامعه را تلطیف و عطر دل انگیز آن ، عشق و امیدو آینده نگری را در بین افکار عمو می فراگیر کرده است.

جام رسانه ای امید رخداد نوین و نو رافروزی است که این شب و روزهای پرجو ش و خروش ، فروغِ آن با نُشتر خبرنگاران به شریا نهای جامعه تزریق شده و انوارش زوایای تاریک جامعه را روشنی می بخشد.
جهاد و امید و تبیین و تشریح ، زیبایی‌ های خالق خلاق عالم را متجلی و آینده انسانها را جذاب و پر جلالت می‌کند.
برگزاری جام رسانه ای امید با همت و هدایت سپاه پاسداران
فضای جامعه را تلطیف و عطر دل انگیز آن ، عشق و امیدو آینده نگری را در بین افکار عمو می فراگیر کرده است.

همه چیز اسیر آرما نخواهی و عاشق ما ندن است، حیات و حرکت است که زمین و آسمان و شب و روز را بهم می‌دوزد و معنا می‌کند.

و اژه امید و تا بندگی تبیین در بستر اتحاد و از خود گذشتگی بیرق بلند آرمان انسانیت است که سیبل سعادت را هدف قرار داده و در سایه هم افزایی ملت و متولیان ، ایران را به یک جهان زیبا تبدیل می‌کند.

دامنه وسیع زمان در تسخیر امید به زندگی و جهادِ جهش مورد نظر مقام معظم رهبری جهادِ جذابی است که چنانچه فراموش شود ، عالم گرفتار جمود شده و در ایستگاه نا امیدی جان می‌دهد.

با تلاش سپاه عزیز پاسداران و مشارکت مردم ، اهالی رسانه و احساس مسئولیت نهادهای فرهنگی و اجتماعی در قالب ” جام امید ” در ایران امید به زندگی بهترین بهانه گردش ایام و باعث دوام دوستی گردیده است.

ابر و باد و مه و خورشید و فلک همه به اعجاز زندگی در قید حیا تند و باعث عزت و افتخار و امید در جامعه.

زندگی در بستر امید ، شیرین‌ترین عطای خدا به همه مو جودات عالم است که شکرگزاری مطلق سزای او است زیرا بقاء و فنای عرش و فرش در یِد پر قدرت خدای مهر آفرین و محبت افزاست.

جهاد تبین و تزریق امید و استقامت در جامعه به بهانه جام رسانه ای امید ، نوعی شکر گزاری از خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

اگر امید نباشد رفاقت می میرد، روشنایی رنگ می بازد، همراهی یخ می بندد، مِهر جان می‌دهد و عاطفه به عزا می‌نشیند.

پس بیاییم تحفه زندگی و جهاد جاوادانگی و امید به آینده بهتر را قدر بدانیم و خالق کردگار را به خاطر برکت عمر و محبت ماندن شاکر باشیم و امانت زندگی را عزیز بشماریم تا عزیز دوران خویش باشیم.

خدایا، یاریمان کن تا قدردان این جام زرین و این تحفه تاریخی سپاه پاسداران و تبیین گر جهاد گرا نمان در عرصه های عمران و ابادانی و رفاه و سلامت انقلاب اسلامی خود باشیم

چنین باد.
نگارش: سیدحرمت الله موسوی مقدم.

#پیشرفت_ایران
#رسانه_امید_آفرین
#جام_رسانه_امید
#تیم_خبری_شهید_محمود_صارمی
#ایلام_پایتخت_خادمین_اربعین_حسینی
#ایلام_قهرمان