۷۲ درصد دانش آموزان ایلامی واکسینه شده اند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تاکنون ۷۲.۶ درصد جمعیت دانش آموزی این استان واکسن کرونا تزریق کرده اند.   جهانگیر رستمزاد با بیان اینکه شهرستان‌های بدره، دره شهر، آبدانان و ملکشاهی بیشترین آمار واکسیناسیون دانش آموزی را دارند افزود: روند واکسیناسیون در شهرستان‌های هلیلان، ایلام و دهلران کند است که می طلبد فرمانداران، […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تاکنون ۷۲.۶ درصد جمعیت دانش آموزی این استان واکسن کرونا تزریق کرده اند.

 

جهانگیر رستمزاد با بیان اینکه شهرستان‌های بدره، دره شهر، آبدانان و ملکشاهی بیشترین آمار واکسیناسیون دانش آموزی را دارند افزود: روند واکسیناسیون در شهرستان‌های هلیلان، ایلام و دهلران کند است که می طلبد فرمانداران، آموزش و پرورش و مدیران مدارس پیگیر افزایش واکسیناسیون باشند.

رستمزاد با تاکید بر اینکه تاکنون حدود ۳۰ درصد از جمعیت ۱۲ تا ۱۸سال استان دز دوم واکسن کرونا را نیز تزریق کرده اند گفت: با توجه به اینکه قرار است در نیمه آبان ماه و همچنین اول آذر مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم بازگشایی شوند باید پوشش واکسیناسیون کامل باشد.

وی با بیان اینکه دستورالعمل چگونگی بازگشایی مدارس حتما ابلاغ می‌شود تا دانش آموزان با مشکلی مواجه نشوند تصریح کرد: اکنون بسیاری از والدین دانش آموزان نگران وضعیت تحصیلی فرزندان خود هستند که بدون شک در صورت پوشش واکسیناسیون و همچنین رعایت کامل پروتکل ها، می‌توانند در مدارس روند آموزش آن‌ها پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از فرمانداران خواست تا با نظارت کامل بر روند واکسیناسیون عمومی، کارمندان و دانش آموزان پوشش واکسیناسیون را افزایش دهند.