۵۳ کیلومتر از جاده‌های ایلام روکش آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳ کیلومتر از جاده‌های این استان روکش آسفالت شده است. سید زاهدین چشمه خاور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶،۴ کیلومتر روکش راه فرعی و اصلی آسفالت و چهار هزار و ۲۸۸ تن لکه گیری و ۶۷۸ کیلومتر شانه سازی […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳ کیلومتر از جاده‌های این استان روکش آسفالت شده است.

سید زاهدین چشمه خاور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶،۴ کیلومتر روکش راه فرعی و اصلی آسفالت و چهار هزار و ۲۸۸ تن لکه گیری و ۶۷۸ کیلومتر شانه سازی مسیر انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر این بیش از ۶ هزار تابلو، ۱۲ هزار پر چسب شب نما و سه کیلومتر نیوجرسی در محور‌های مختلف استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: امسال علاوه بر اقدامات نگهداری راه‌های استان، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه‌ها نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

چشمه خاور به طرح پویش همراهان سفر ایمن ایام اربعین در ایلام اشاره و تاکید کرد: این طرح پویش همراهان سفر ایمن (اربعین حسینی) همزمان با هشت استان کشور در این استان اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: این طرح از ۱۵ شهریور آغاز و تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری ادامه دارد از این رو در فرصت اندک باقیمانده باید با بسیج همه امکانات نسبت به ایمن سازی مسیر‌های منتهی به مرز مهران اقدام شود