۳ شهرستان ایلام در وضعیت قرمز کونا قرار گرفتند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شهرستان های با وضعیت قرمز کرونا در این استان خبر داد. نیکونهاد معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین شهرستان ایلام از وضعیت آبی به زرد و شهر‌های ملکشاهی و مهران نیز از وضعیت آبی به نارنجی تغییر یافتند و بدره و سیروان نیز همچنان در وضعیت […]

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شهرستان های با وضعیت قرمز کرونا در این استان خبر داد.

نیکونهاد معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین شهرستان ایلام از وضعیت آبی به زرد و شهر‌های ملکشاهی و مهران نیز از وضعیت آبی به نارنجی تغییر یافتند و بدره و سیروان نیز همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی افزود: شهرستان‌های چرداول، چوار و دهلران در وضعیت زرد و هلیلان نیز در وضعیت آبی است.

وی تاکید کرد: ۱۰ بیمار جدید جدید کرونایی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی ایلام بستری شدند و مجموع بستری‌های استان هم اکنون ۵۱ نفر است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: از بستری‌های جدید چهار نفر مربوط به ایلام، سه نفر آبدانان، یک نفر دره شهر و ۲ نفر نیز مربوط به دهلران است.

وی ادامه داد : در  ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و مجموع فوتی‌های تا این لحظه یک هزار و ۲۵۷ نفر است.

همچنین اعلام شد : ۵۹ نفر نیز در شبانه روز گذشته به کرونا مبتلا شدند و مجموع مبتلایان استان به ۸۱ هزار و ۲۴۵ نفر افزایش یافته و مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان نیز ۷۹ هزار و ۲۴۵ نفر است.