۲۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به ایلام اختصاص یافت

ایلام-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: به تازگی ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به ایلام اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلامیان، سعید رشنوادی در دیدار با فرمانده انتظامی ایلام اظهار کرد: از زحمات دستگاه انتظامی استان ایلام برای برقراری امنیت تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: هیچ جای دنیا مثل پلیس ایران نجیب و مهربان نیست، امنیت و آرامش امروز کشور ما مرهون تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام افزود: دشمنان از جوانان ما سوء استفاده می‌کند، امروزه پلیس چشم و امید مردم و دولت برای برقراری امنیت است، عملکرد پلیس در جامعه در کشور و استان قابل تقدیر است.

رشنوادی با اشاره به اینکه دشمنان شدیدترین تحریم‌ها را علیه کشور برقرار کرده‌اند، افزود: کشور ما امروز آباد است و خوشبختانه همیشه از گذرگاه‌های سخت عبور کرده است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان تمامی تلاش‌های خود را برای حل مشکلات معیشتی مردم به کار برده است و تدابیر دولت، در آینده‌ای نزدیک جواب می‌دهد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام افزود: تسهیلاتی در تبصره ۱۸ و ۱۶ در استان پرداخت شده که در طول انقلاب اسلامی بی نظیر بوده است.

وی گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان پرداخت شده است که در نوع خود بی نظیر است.

رشنوادی بیان کرد: در تبصره ۱۸ دنبال فعال کردن واحدهای تولیدی غیرفعال در استان هستیم و به تازگی نیز ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای استان تصویب شده است.

فرمانده انتظامی ایلام نیز با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: دستگاه‌های فرهنگی در استان پای کار باشند.

دستگاه انتظامی به صورت تمام قد از امور اقتصاد و دارایی استان حمایت می‌کند

سردار دلاور القاصی مهر افزود: مدیران جهادی پای کار باشند و به صورت جهادی مشکلات مردم را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه انتظامی به صورت تمام قد از امور اقتصاد و دارایی استان حمایت می‌کند، افزود: در این وضعیت باید همه دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های اقتصادی برای حل مشکلات مردم، پای کار باشند.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه دشمنان در حوادث اخیر مثل شاهچراغ به دنبال ناامنی در کشور هستند، افزود: باید بیش از گذشته مواظب جوانان باشیم، زیرا دشمنان جوانان را اغفال می‌کنند.

وی گفت: دشمنان جوانان را به بهانه پول فریب دادند و از طریق قدرت رسانه به دنبال ناامنی در کشور هستند.

در این نشست، از طرف سردار القاصی مهر، لوح تقدیری به سعید رشنوادی اهدا شد.