۲۰ جوان برتر ایلامی در هفته جوان تجلیل می‌شوند

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۲۰ جوان برتر ایلامی در حوزه‌های مختلف به مناسبت هفته جوان با حضور مسوولان استانی تجلیل می‌شوند. محمدرضا تردست اظهار داشت: این تعداد جوان موفق در حوزه‌های مختلف از جمله جوان کشاورز، رسانه، هنر‌های نمایشی، جوان عشایری و روستایی، مبلغ جوان، جوان معلول، جوان علمی، […]

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۲۰ جوان برتر ایلامی در حوزه‌های مختلف به مناسبت هفته جوان با حضور مسوولان استانی تجلیل می‌شوند.

محمدرضا تردست اظهار داشت: این تعداد جوان موفق در حوزه‌های مختلف از جمله جوان کشاورز، رسانه، هنر‌های نمایشی، جوان عشایری و روستایی، مبلغ جوان، جوان معلول، جوان علمی، پژوهشگر سال، نخبگی، سمن‌ها و جوان ورزشکار سال که مربوط به سال ۹۹ و ۱۴۰۰ است.

وی یادآور شد: هفته جوان از ۲۱ تا ۲۷ اسفند ماه جاری مصادف با ولادت حضرت علی اکبر (ع) با برنامه‌های متنوع و در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

تردست گفت: سه خانه جوان در سطح استان پیش بینی شده است که یکی از آن‌ها بعنوان پاتوقی برای اجرای همه برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد غیر از مسائل سیاسی و انتفاعی است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام افزود: ۲ خانه جوان دیگر در شهرستان چرداول و مهران با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و امیدواریم برای سال ۱۴۰۱ با تزریق اعتبار تکمیل و تجهیز شوند و به بهره برداری برسند.

تردست یادآور شد: ۱۰۰ درصد برنامه حوزه جوانان اعم از هفته جوان، ازدواج، کارگاه‌های قبل و بعد از ازدواج، توانمندسازی، کارآفرینی، مسابقات و برنامه‌های مناسبتی در حوزه جوانان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همه شهرستان‌های استان دارای خانه جوان هستند و مشکلات هر شهرستانی در همان شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد و رفع می‌شود.

تردست از دیگر اقدامات این سازمان در حوزه سازمان‌های مردم نهاد را رتبه بندی آن‌ها تحت عنوان جشنواره اتفاق عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه میزان فعالیت‌های حمایتی سازمان‌های مردم نهاد غیر دولتی است و باید بتوانند از منابع دیگر جذب داشته و حمایت خیرین را جلب کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه از۸۰ عنوان طرح مردم نهاد در سطح استان حمایت شده است، گفت: وظیفه سازمان امور جوانان دادن مجوز، توانمند سازی جوانان و حمایت مادی و معنوی و برنامه‌ها و ایده‌های آن‌ها است.