کشف خودروی قاچاق در ایلام

 کشف خودروی قاچاق در ایلام فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه خودرو خارجی و قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در استان با ارزش ۱۰میلیارد ریال در استان خبر داد. سردار “دلاور القاصی مهر ” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا […]

کشف خودروی قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه خودرو خارجی و قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در استان با ارزش ۱۰میلیارد ریال در استان خبر داد.

سردار “دلاور القاصی مهر ” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا خصوصا کالاهای گمرکی و به منظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق ،ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری انتظامی شهرستان دهلران با حضور در محور های مواصلاتی سپتون ، یک دستگاه خودرو خارجی از نوع سوناتا را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

وی افزود: طی هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی اولیه از خودرو مشخص شد این خودرو فاقد مدارک گمرکی و قانونی است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در این راستا راننده خودرو با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد خاطر نشان کرد:ارزش ریالی این خودوری قاچاق توسط کارشناسان مربوطه ۱۰میلیارد ریال برآورد شده است.

 

سردار “القاصی مهر” با بیان اینکه خودرو قاچاق توسط ماموران انتظامی به پارکینگ منتقل شد ، گفت: پلیس امنیت اقتصادی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهدداد