چند کلام با سارا فلاحی؛

✍🏻پایگاه خبری ایلامیان خانم دکتر این همه نطق! بفرمایید در این ۳ سال برای مردم ایلام چه کرده‌اید «نطق آتشین»، «نطق جذاب»، «نطق بسیار تند»، «نطق معکوس»، «نطق شنیدنی» و…این ها جملات و کلیدواژه‌هایی هستند که با سرچ اسم «سارا فلاحی» نماینده ایلام در گوگول پیدا می‌شوند، البته که کار نماینده در مجلس بیان مشکلات […]

✍🏻پایگاه خبری ایلامیان

خانم دکتر این همه نطق! بفرمایید در این ۳ سال برای مردم ایلام چه کرده‌اید

«نطق آتشین»، «نطق جذاب»، «نطق بسیار تند»، «نطق معکوس»، «نطق شنیدنی» و…این ها جملات و کلیدواژه‌هایی هستند که با سرچ اسم «سارا فلاحی» نماینده ایلام در گوگول پیدا می‌شوند، البته که کار نماینده در مجلس بیان مشکلات و مسائل استان در قالب نطق است ولی…

خانم دکتر فلاحی ضمن احترام به نطق‌های شما بفرمایید در این سه سال چه دستاوردهایی برای مردم و حل مشکلات استان داشته‌اید؟ آیا تاکنون با رسانه‌های استان اصلاً دیدار و نشستی برای بیان دستاوردهای خود داشته‌اید؟

چندسال پیش سوالی از یکی از نمایندگان سابق استان در مجلس پرسیده می‌شود اینکه چرا نطق تند ندارید؟ ایشان جواب خوبی می‌دهند «همیشه با نطق به خواسته‌های خود نمی‌رسید، بعضی از وقت‌ها تندی جواب نمی‌دهد و اتفاقاً برعکس جواب می‌دهد، بعضی از وقت‌ها نیاز است سیاست داشته باشید، بعضی از وزرا قلق دارند».

خانم دکتر فلاحی شما که خود اهل سیاست هستید، امروز با گذشت سه سال با همان روش و سیاست همیشگی کار می‌کنید، در حالی که مشکلات استان نه تنها کمتر نشده، بلکه بیشتر هم شده است.

کیست که نداند ایلام محروم است، ایلام رتبه اول آسیب‌های اجتماعی در کشور دارد، یک سوم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و…قرار بود شما که به مجلس راه پیدا کردید بخشی از این مشکلات را حل کنید.

تاکنون چندین کمیسیون مجلس، نایب رئیس مجلس و رئیس مجلس و حتی رئیس جمهور به استان ایلام سفر کرده‌اند، شما هم در این سفرها حضور داشته‌اید، در این سفرها برای استان مصوباتی تصویب شد،تاکنون چه میزان تلاش برای به سرانجام رساندن این مصوبات انجام داده اید؟

خانم دکتر شما که در زمان انتخابات ریاست جمهوری در تجمعات انتخاباتی آقای رئیسی شرکت و سخنرانی حمایتی داشتید چرا در این سال‌ها دولتمردان به نطق‌ها و خواسته‌های شما توجه نداشته‌اند؟

در این سال‌ها از وزیر نفت سابق و کنونی برای گرفتن حق مردم ایلام از تولیدات نفت و گاز پیگیری‌های زیادی انجام دادید (که البته بسیار ارزشمند است) ولی هنوز استان به سهم درآمدی، مالیاتی، اشتغال و… از شرکت‌های نفت و گاز نرسیده است.

امروز روزی است که مردم ایلام از شما «عمل» می‌خواهند نه فقط «حرف»، مردم می‌خواهند بدانند کدام مشکل استان را تاکنون برطرف کردید؟ در گوشه و کنار این استان در بخش آب، نفت و گاز، راهسازی، کشاورزی، مدیریتی، شهری، روستایی، عشایری، اینترنت، معیشتی، اشتغال مشکل وجود دارد، اگر امروز این همه مشکل در استان به وجود دارد بدانید شما هم وظایف نظارتی خود را به درستی انجام نداده اید.