پیش بینی ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل یادمان‌های شرهانی و قلاویزان

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های یادمان‌های شرهانی و قلاویزان در دهلران و مهران هزینه می‌شود. سردار جمال شاکرمی در بازدید از یادمان شرهانی از پیش بینی اعتبارات برای این یادمان‌ها خبر داد و افزود: البته اعتبارات دیگری نیز باید لحاظ شود تا نتایج مطلوبی داشته باشد. فرمانده […]

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های یادمان‌های شرهانی و قلاویزان در دهلران و مهران هزینه می‌شود.

سردار جمال شاکرمی در بازدید از یادمان شرهانی از پیش بینی اعتبارات برای این یادمان‌ها خبر داد و افزود: البته اعتبارات دیگری نیز باید لحاظ شود تا نتایج مطلوبی داشته باشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان افزود: در این مرحله ۹۰میلیارد ریال برای یادمان‌های شرهانی و قلاویزان پیش بینی شده که به زودی عملیات اجرایی را در شرهانی آغاز می‌کنیم.

سردار شاکرمی با اشاره به اهمیت یادمان شرهانی و نگاهی که در کشور به این یادمان هست گفت؛ در این مرحله ۷۰درصد اعتبار برای شرهانی و ۳۰ درصد اعتبار برای قلاویزان در نظرگرفته شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به یکهزار و۱۰۰ متر زیربنای حسینه شرهانی اشاره و افزود: این اعتبار در این راستا هزینه خواهد شد.

وی گفت: پیش بین می‌شود با توجه به برنامه ریزی‌ها کار ساخت حسینه شرهانی در سال جاری ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

سردار شاکرمی تصریح کرد: بحث بعدی روکش ۲۵ کیلومتر آسفالت مسیر جاده شرهانی است که از اعتبارات مرزی و شرکت‌های نفتی و ملی باید انجام شود.

وی با بیان اینکه امسال استقبال خوبی از یادمان‌های دفاع مقدس در استان شد گفت؛ ۱۰ هزار نفر از یادمان شرهانی بازدید کردند که لازمه تداوم این روند تکمیل زیرساخت‌ها می‌باشد.

استان ایلام ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و دارای ۷ یادمان دفاع مقدس است که هرساله پذیرای کاروان های راهیان نور و مسافران از سراسر کشور است.