پیشرفت ۱۲ درصدی پروژه های آبرسانی ایلام

استاندار ایلام گفت: طرح های آبرسانی به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته استان ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. حسن بهرام نیا در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان با اشاره به اینکه آبرسانی در قالب پروژه‌های محرومیت زدایی زمینه ساز توسعه پایدار است، بیان کرد: : مشخصات فنی، در نظر گرفتن کیفیت و استاندارد‌های لازم […]

استاندار ایلام گفت: طرح های آبرسانی به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته استان ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسن بهرام نیا در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان با اشاره به اینکه آبرسانی در قالب پروژه‌های محرومیت زدایی زمینه ساز توسعه پایدار است، بیان کرد: : مشخصات فنی، در نظر گرفتن کیفیت و استاندارد‌های لازم از شاخص‌های مهم در این طرح آبرسانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه متوسط پیشرفت فیزیکی طرح‌های آبرسانی محرومیت زدایی در استان را ۱۲ درصد عنوان کرد و افزود: این میزان یک درصد نسبت به میانگین کشوری بیشتر است.
بهرام نیا ادامه داد: در راستای آبرسانی به روستا‌های محروم اقدامات خوبی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان در حال انجام است.
وی از افزایش میزان روستای تحت پوشش آبرسانی در استان خبر داد و یادآور شد: طی رایزنی انجام شده ۱۲۸ روستا هدف آبرسانی به ۲۰۰ روستا و رقم اعتباری نیز برای این مهم ۳۰ درصد افزایش یافته است.
استاندار ایلام در پایان با اشاره به اقدامات انجام در حوزه آبرسانی استان اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده مشکل آب ۱۸ روستای هلیلان نیز به زودی برطرف می شود.