هموطنان فعلا برای اعزام به عتبات عالیات به استان ایلام مراجعه نکنند

استاندار ایلام تاکید کرد:مرز مهران همچنان بسته است و از ورود زوار به داخل استان جلوگیری می شود. حسن بهرام نیا شب گذشته در ارتباط تصویری با خبر ساعت ۲۳ سیمای مرکز ایلام در خصوص مسدود شدن مرز مهران گفت:به علت ناآرامی‌های موجود در آن سوی مرز بواسطه مسایل سیاسی، بخش قابل توجهی از زائرین […]

استاندار ایلام تاکید کرد:مرز مهران همچنان بسته است و از ورود زوار به داخل استان جلوگیری می شود.

حسن بهرام نیا شب گذشته در ارتباط تصویری با خبر ساعت ۲۳ سیمای مرکز ایلام در خصوص مسدود شدن مرز مهران گفت:به علت ناآرامی‌های موجود در آن سوی مرز بواسطه مسایل سیاسی، بخش قابل توجهی از زائرین ما در آن سوی مرز‌ها قرار دارند و عده‌ای هم در شهر مهران استقرار دارند.

وی افزود:باتوجه به تمهیدات صورت گرفته،جای هیچ نگرانی وجود ندارد و پیش بینی‌های لازم از قبل برای اسکان زائرین عزیز انجام شده و افرادیکه که در شهر مهران هستند می توانند برای اسکان به فرمانداری و حسینه‌ها، مساجد، مدارس و موکب‌ها مراجعه کنند.

استاندار ایلام با اشاره به منع رفت و آمد در کشور عراق و شرایط موجود گفت: زائرین عزیز از فردا ظهر می‌توانند به استان‌های خود برگردند و از مردم خواست فعلا از مراجعه به استان ایلام و مرز مهران جهت اعزام به عتبات عالیات خودداری کنند.

بهرام نیا همچنین به افرادیکه با خودرو‌های شخصی به ایلام و مهران سفر کردند توصیه کرد، در آرامش کامل استان را ترک کنند همچنین آن دسته از افرادیکه با وسیله نقلیه عمومی آمدند، از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی که در پایانه مرزی مهران و شهر ایلام وجود دارد می توانند استان ایلام را ترک کنند.

وی در پایان تاکید کرد:استان ایلام همچنان آمادگی کامل دارد تا در صورت بازگشایی دوباره مرز، شرایط را برای اعزام زوار به کشور عراق و عتبات عالیات  فراهم کند.