نقش دانشجویان در پیشرفت انقلاب بی بدیل است

امام جمعه ایلام با اشاره به نقش دانشجویان در پیشرفت انقلاب گفت:نقش دانشجویان در انقلاب اسلامی و در پیشرفتی که الان داریم یک نقش بی بدیل است. حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در دیدار با جمعی از بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: جامعه دانشجویی باید به دنبال مطالبه گری و عدالت خواهی باشد. وی […]

امام جمعه ایلام با اشاره به نقش دانشجویان در پیشرفت انقلاب گفت:نقش دانشجویان در انقلاب اسلامی و در پیشرفتی که الان داریم یک نقش بی بدیل است.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در دیدار با جمعی از بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: جامعه دانشجویی باید به دنبال مطالبه گری و عدالت خواهی باشد.
وی با اشاره به نقش آرمان خواهی و مطالبه گری دانشجویان که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم هست، افزود: باید ببینیم در جامعه و استان خود چقدر به این نقش عمل کرده‌ایم، در جا‌هایی مثل سیل، زلزله، کرونا، اردو‌های جهادی، کمک به نیازمندان نمره عالی است، ولی در بعضی جا‌ها که تاثیرگذار است حضور ما کمرنگ است.
حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: دانشجو عنصری است که وابستگی ندارد و در سنی است که پرانرژی و پرتوان و آگاه دنبال این است که مشکلات جامعه را حل کند.
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمن شناسی و مبارزه با دشمن جزئی از فرهنگ ماست، تصریح کرد: در طول انقلاب تا الان هر جا که موضع ضد استکباری ما پررنگ بوده است، پیشرفت کرده‌ایم و هر جا خواستیم به دشمن چراغ سبز نشان و نرمش نشان دهیم شدیداً پسروی و افت داشتیم، نمونه اش هم در برجام مشاهده کردیم.