نصب ۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در جاده‌های ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت؛سال گذشته با هدف ارتقاء سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای بیش از ۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در راه‌های مواصلاتی استان نصب شده است. نورالله دلخواه گفت؛ ۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی (نیوجرسی) در محور‌های مواصلاتی استان در سال گذشته نصب شده است. مدیرکل راهداری و حمل و […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت؛سال گذشته با هدف ارتقاء سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای بیش از ۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در راه‌های مواصلاتی استان نصب شده است.

نورالله دلخواه گفت؛ ۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی (نیوجرسی) در محور‌های مواصلاتی استان در سال گذشته نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت؛ راه‌های ارتباطی این استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه‌های پر ترافیک محسوب می‌شود .

وی با اشاره به اهمیت راه‌های درون استانی گفت؛ در سال جاری نقاط حادثه خیز،با همکاری پلیس راه استان ایلام شناسایی شده و تمام تلاش این اداره کل این است که با اقدامات ایمنی زودبازده این نقاط را ایمن سازی کنیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: در سال گذشته یک هزار و ۶۵۰ کیلومتر خط کشی، نگهداری ۱۷۴ چراغ چشمک زن، ۲ و نیم کیلومتر نصب و تعمیرات گاردیل و بیش از ۷۳۶ هزار مترمربع آزادسازی حریم انجام شده است.

دلخواه، شانه سازی، لکه گیری، خط کشی، نصب تابلو و علائم راهنمایی را از دیگر اقدامات زودبازده این دستگاه اجرایی عنوان کرد و گفت: ۶ هزار و ۱۸۰ عدد نصب و تعمیر تابلو علائم ایمنی و ۱۳۸ عدد شناسایی تجاوز به حریم،از جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در سال گذشته بوده است.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.