مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام را راستی آزمایی کنید

استاندار ایلام دیروز اعلام کرد ۶۶ درصد مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام محقق شده است، اما… آقای استاندار کدام مصوبات؟ این مصوبات اجرا شده کجا هستند که نه مردم و نه رسانه‌ها از آن خبر دارند، اگر در کلام خود صداقت دارید با رسانه‌ها از مصوبات اجرا شده دولت بازدید کنید. میزان اعتبارات سفر […]

استاندار ایلام دیروز اعلام کرد ۶۶ درصد مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام محقق شده است، اما…

آقای استاندار کدام مصوبات؟ این مصوبات اجرا شده کجا هستند که نه مردم و نه رسانه‌ها از آن خبر دارند، اگر در کلام خود صداقت دارید با رسانه‌ها از مصوبات اجرا شده دولت بازدید کنید.

میزان اعتبارات سفر رئیس جمهور (به غیر از اعتبارات و بودجه سالانه استان) را به طور شفاف برای مردم بیان کنید و اینکه چقدر از این بودجه جذب شده و در چه پروژه‌هایی هزینه شده و الان پیشرفت پروژه‌ها به شکلی است.

جای دوری نرویم همین منطقه حاشیه نشین شهر ایلام (کارخانه نمک) که رئیس جمهور از این منطقه بازدید کردند و دستور دادند که خدمات در این منطقه ارائه می‌شود، به این مناطق سری بزنید، دریغ از یک خدمت به مردم این منطقه توسط شهرداری.

رئیس جمهور از سامانه گرمسیری بازید کردند و مقرر شد سه هزار میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شود ولی هنوز طی گذشت یک سال از سفر رئیس جمهور این پروژه پیشرفتی نداشته است.

تونل کبیرکوه و چهارخطه کردن محور ایلام-مهران و بسیاری از پروژه‌های راهسازی دیگر که از دیگر مصوبات دولت هستند که هنوز تکمیل نشده با پیشرفت کندی دارند، راه آهن هم که هنوز نام و نشانی ندارد.

بیمارستان رازی و ملکشاهی هم هنوز تکمیل نشده‌اند، بسیاری از طرح‌های ایستگاه‌های پمپاژ، سدسازی، آبرسانی، ورزشی هنوز تکمیل نشده یا اصلاً پیشرفتی نداشته است.

قرار بود ۴.۵ میلیارد دلار برای توسعه طرح‌های نفت و گاز استان هزینه شود، الان بفرمایید وضعیت این بودجه به کجا رسیده و آیا پروژه‌هایی در این زمینه اجرایی شده است?

اگر هم مصوبه‌ای اجرا شده، قطعاً مصوبات خُرد بوده‌اند، مصوبات کلان و دارای اهمیت برای معیشت و افزایش خدمات رسانی به مردم هنوز محقق نشده است.