مرگ شهادت گونه جهادگر زنجانی و سکوت سنگین مسئولان ایلامی!!

۸۳۱ کیلومتر راه را با خودرو شخصی خودش، آن هم در تعطیلات منتهی به عید فطر با جمعی از دوستانش به ایلام آمده بود. در تعطیلاتی که برخی از پزشکان ایلامی، مطب هایشان را تعطیل و گوشی هایشان را هم خاموش کرده بودند، که نکند کسی بی هوا زنگی بزند و تفریحشان را خراب کند.

۴ روز، بی وقفه به همراه تیم اعزامی، کارهای دندانپزشکی عده ای از نیازمندان و افراد تحت پوشش مراکز حمایتی ایلام را انجام داده بود.

 

جوان رعنا و خوش چهره ای که به شرط عمومی نشدن مصاحبه، با خانمی که برای گروه دوستانه شان فیلم می گرفت، جلوی دوربین رفته بود.

می گفت و با ذوق می خندید و از کارش لذت می برد؛

خوش می گذره… کمک کردن به مردم تفریحه… مجبور نیستم… خوشم میاد …خیلی حال میده…

 

بله! دکتر امیر مسعود مسلمی، پسر دکتر علی مسلمی حقوقدان زنجانی،که کمترین تفریحش سفر به یونان و ترکیه بوده، بیش از ۸۰۰ کیلومتر راه را طی کرده و به شهر محروم و مرزی ایلام آمده تا به پاس لطف خدا برای وجود نازنینش و تحصیلات عالیه اش، به نیازمندان ایلامی کمک کند.

 

و متاسفانه با تاخیر، باخبر شدیم،این جوان ناکام که در قالب گروهی جهادی و بصورت گمنام به ایلام آمده، عکس کراوات زده اش را در اعلامیه ای منتشر کرده اند و خبر از مرگ دردناکش داده اند.

 

تصادف در مسیر بازگشت از ایلام، به علت خواب آلودگی و خستگی ناشی از چندین روز تلاش و کار بی وقفه در ایلام …

کار جهادی؛ کار بی مزد و بی منت و خالص برای رضای خدا و خلق خدا…

 

دکتر امیر مسعود مسلمی در راه جهاد واقعی شهید شد و آنچه که درد داشت، نبود پیام های تسلیت از طرف مدیرانی بود که در روزهای گذشته، تمام تلاش خود را برای درج و انتشار و نمایش و اثبات خود به فلانی و فلانی برای درگذشت اقوام درچه چندمشان، کرده بودند.

 

این را بیاد داشته باشید، از بی مسئولیتی مسئولانی چون شماست که این گروه های جهادی، از جان و مال خود مایه گذاشته و برای کاستن از درد و آلام این مردم، هزاران کیلومتر راه را طی کرده اند.

 

جهادی و انقلابی و ارزشیِ واقعی و شایسته ی تکریم و احترام، این جوان ناکام بود که از زندگیش برای مردم ایلام زد.

 

مدیران مثلاً جهادی، چرا برای این مرگ شهادت گونه اتحاد نکردید و راهی زنجان نشدید؟! چون برایتان منفعتی نداشت؟!

 

+ جز چند مدیر و چند اداره انگشت شمار،که حتی مسئولان رده بالای استان نیز جزء شان نبودند، از طرف روابط عمومی ها و مدیران استان، هیچ پیامی قابل درج و فوروارد به گروه ها هم نبود و این اتفاق، بسیار دردناک بود …

 

باز، دم رسانه های استان برای انعکاس این خبر بصورت ملی گرم …

 

فیلم های بیشتر در اینستاگرام ایلامیان👇👇

https://www.instagram.com/reel/CrjPokoMKzL/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CrnQwm7OGsO/?igshid=YmMyMTA2M2Y=