لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه محصولات کشاورزی ایلام

امام جمعه ایلام بر لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه محصولات مختلف کشاورزی در ایلام تاکید کرد. حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در دیدار با مسئولان جهاد کشاورزی ایلام اظهار کرد: نقش جهاد کشاورزی نقش فوق‌العاده ای در توسعه استان است، از ظرفیت‌هایی که می‌توانست در جهاد کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد، […]

امام جمعه ایلام بر لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه محصولات مختلف کشاورزی در ایلام تاکید کرد.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در دیدار با مسئولان جهاد کشاورزی ایلام اظهار کرد: نقش جهاد کشاورزی نقش فوق‌العاده ای در توسعه استان است، از ظرفیت‌هایی که می‌توانست در جهاد کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد، کم استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه پذیرش مسئولیت در شرایط فعلی کار سختی است، افزود: مسئول باید پاسخگو باشد و برای پاسخگویی تعهد و تخصص لازم است.

کریمی تبار عنوان کرد: تحمل انتقاد، مشکلات پذیرش مسئولیت است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در بحث تولیدات مرغ و دام در استان نتوانستیم خوب مدیریت کنیم، با توجه به تولید تاثیر گذار در دانه‌های روغنی هنوز موفق نشدیم کارخانه تولید روغن در بخش خصوصی یا دولتی ایجاد شود.

وی بیان کرد: چرا تا حالا نتوانستیم طوری مرغ تولید کنیم که بخشی از بازار کشور همسایه را در دست بگیریم، چرا در صدور دام هنوز درجا می زنیم، قاچاق دام انجام می‌شود و ما نتوانستیم مدیریت کنیم، در اینجا جز ضعف مدیریتی چیز دیگری نیست.