شناسایی ۴۲ ابتلای جدید کرونا در ایلام

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در شبانه روز گذشته ۴۲ ابتلای جدید کرونا در استان شناسایی شد و مجموع مبتلایان به ۶۶ هزار و ۴۴۳ نفر افزایش یافت. محمد کریمیان اظهار داشت:  ایلام در ۴۸ ساعت گذشته ۲ روز بدون فوتی را پشت سر گذاشت و مجموع فوتی‌های استان تاکنون یک هزار و ۱۶۶ […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در شبانه روز گذشته ۴۲ ابتلای جدید کرونا در استان شناسایی شد و مجموع مبتلایان به ۶۶ هزار و ۴۴۳ نفر افزایش یافت.

محمد کریمیان اظهار داشت:  ایلام در ۴۸ ساعت گذشته ۲ روز بدون فوتی را پشت سر گذاشت و مجموع فوتی‌های استان تاکنون یک هزار و ۱۶۶ نفر است.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان استان نیز ۶۵ هزار و ۹۸۸ نفر است، افزود: همچنین در شبانه روز گذشته ۱۹ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستر‌های استان ۵۴ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد: از بستری‌های جدید ۹ نفر مربوط به ایلام، یک نفر آبدانان، سه نفر ایوان، یک نفر چرداول، ۲ نفر دهلران، یک نفر دره شهر و ۲ نفر نیز مربوط به سیروان است.

وی با بیان اینکه شهرستان چرداول نیز از وضعیت نارنجی خارج و به زرد تغییر یافت افزود: شهرستان‌های آبدانان، هلیلان، بدره و ایلام در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد هستند.