سه ایده‌ی برتر اولین رویداد ایده‌شو کشاورزی مشخص شد

معاون فناوری جهاددانشگاهی ایلام گفت: سه ایده‌ی برتر اولین رویداد ایده‌شو کشاورزی در استان ایلام مشخص شد. یونس میرزایی اظهار داشت: رویداد ایده شو کشاورزی با پذیرش بالغ بر ۵۰ ایده کارآفرینانه برای اولین بار در استان ایلام برگزار شد که پس از ارزیابی و داوری‌های صورت گرفته ۱۲ ایده به مرحله نهایی راه یافتند. […]

معاون فناوری جهاددانشگاهی ایلام گفت: سه ایده‌ی برتر اولین رویداد ایده‌شو کشاورزی در استان ایلام مشخص شد.

یونس میرزایی اظهار داشت: رویداد ایده شو کشاورزی با پذیرش بالغ بر ۵۰ ایده کارآفرینانه برای اولین بار در استان ایلام برگزار شد که پس از ارزیابی و داوری‌های صورت گرفته ۱۲ ایده به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با بیان اینکه پس از ارائه ایده‌های برگزیده ۳ ایده برتر توسط هیئت داوران انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفت افزود: تولید کود بیولوژیک توسط حسین پیمان، کاشت ایروپونیک زعفران توسط عاطفه فتاحی و تولید پک آرایشی از گیاهان دارویی، توسط پریسا شیرخانی سه ایده  برگزیده این رویداد هستند.

میرزایی تصریح کرد: مطابق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، توجه به اقتصاد دانش توسعه کسب و کار‌های کوچک مبتنی بر یافته‌های علمی امری بسیار ضروری و مهم است و بر این اساس رسالت و وظیفه نهاد‌های توسعه‌ای مثل مراکز رشد پارک‌های علم و فناوری مراکز شتابدهی نوآوری و در زمینه حمایت از ایده‌های فن آورانه و تجاری سازی بسیار مهم و چشمگیر است.

معاون فناوری جهاددانشگاهی استان ایلام افزود: این اولین رویداد تخصصی حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی با هدف ایجاد بستر رقابت در تجاری سازی برای افراد صاحب ایده در استان ایلام بود که برگزار شد و برنامه این مرکز حمایت از تجاری سازی، جلب سرمایه گذار و کمک به ثبت شرکت برای تمام ایده‌های وصول شده است.