دستور استاندار ایلام برای پیگیری وضعیت خانواده کم توان بخش کارزان

دستور استاندار ایلام برای پیگیری وضعیت خانواده کم توان بخش کارزا مشکلات خانواده نیازمند در بخش کارزان شهرستان سیروان با حضور مدیران استانی بررسی و تصمیمات لازم در راستای کمک به این خانواده اتخاذ شد. پیرو درج ویدیویی در فضای مجازی مربوط به وضعیت نامناسب درمانی و مسکونی یک خانواده روستایی در بخش کارزان شهرستان […]

دستور استاندار ایلام برای پیگیری وضعیت خانواده کم توان بخش کارزا

مشکلات خانواده نیازمند در بخش کارزان شهرستان سیروان با حضور مدیران استانی بررسی و تصمیمات لازم در راستای کمک به این خانواده اتخاذ شد.

پیرو درج ویدیویی در فضای مجازی مربوط به وضعیت نامناسب درمانی و مسکونی یک خانواده روستایی در بخش کارزان شهرستان سیروان چرداول استاندار ایلام دستور ویژه رسیدگی به وضعیت این خانواده را صادر نمود و مشاور خود را مسئول پیگیری این موضوع کرد.

به این ترتیب فرهادی مشاور استاندار به همراه مجموعه ای از مدیران استانی‌ شامل مدیران کل بهزیستی، کمیته امداد امام(ره)، امور اجتماعی استانداری، مدیر درمان تامین اجتماعی استان، نمایندگان بنیاد مسکن و رییس بهزیستی شهرستان سیروان به دیدار این خانواده رفتند.

 


هیئت مذکور پس از بازدید از محل زندگی این خانواده پای درددل آنان نشسته و وعده هایی جهت رفع مشکل این خانواده دادند.
در این جلسه فرهادی از دستور استاندار برای پیگیری وضع این خانواده خبر داد.در ادامه مدیران حاضر به تشریح وضعیت این خانواده پرداختند.
همتی مدیرکل بهزیستی ضمن گزارش از وضعیت این خانواده به تشریح

خدمات ارائه شده از طرف بهزیستی به این خانواده پرداخت و همچنین نیازها و دغدغه های این خانواده را مطرح نمود.
در ادامه رضایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز ظرفیت‌های این نهاد جهت کمک به این خانواده را مطرح کرد و مقرر شد کمیته امداد نیز بخشی از کمک هزینه ساخت منزل این خانواده را پرداخت نماید.
نوبت به لاله‌ماژین مدیردرمان تامین اجتماعی رسید که در مورد وضعیت درمانی فرزند این خانواده گزارشی ارائه نماید که پس از پایان این گزارش مقرر شد پیگیری های لازم در این زمینه توسط وی انجام شود.


همچنین طهماسبی مدیرکل اموراجتماعی‌استانداری وعده داد که به کمک موسسات خیریه و مردم نهاد بخشی از هزینه‌های جهیزیه نوعروس این خانواده را تامین نماید.

در پایان مقرر شد از محل کمک های بهزیستی، کمیته امداد، ستاد بحران، بنیاد مسکن و حساب صد امام کمک هایی جهت تکمیل منزل مسکونی این خانواده پرداخت شود.


همچنین وضعیت درمانی فرزند این خانواده و کمک برای تامین جهیزیه نوعروسشان نیز در اولویت رسیدگی قرار گرفت.