امام جمعه ایلام:

درخت تنومند انقلاب با نقشه‌های دشمنان آسیب نمی‌بیند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: امروز نهال انقلاب تبدیل به یک درخت تنومند شده که ریشه‌های این درخت در عمق دنیای اسلام و در دل‌های مردم ریشه دوانده است.

به گزارش خبرنگار ایلامیان، حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد:درخت تناور انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته چنان مستحکم شده است که ممکن است در این اغتشاشات تعدادی از برگ‌های آن بریزد، ولی نه تنها به شاخه‌ها آسیبی نمی‌رساند، بلکه ریشه انقلاب به هیچ وجه در دسترس معاندان داخلی و خارجی قرار نمی‌گیرد. 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس حتی توان تامین سیم خاردار را نداشتیم، ولی امروز ۲۰ کشور در صف خرید پهباد‌های کشورمان هستند.

خطیب نماز جمعه ایلام با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان در سال ۵۷ و حضور حدود ۱۷۵۰ پزشک عمومی هندی، فیلیپینی و پاکستانی در کشورمان گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۵۰۰ بیمار از کشور‌های همسایه و حتی اروپایی برای درمان و جراحی به ایران سفر می‌کنند که مایه مباهات است.

وی اظهار کرد: البته بیان این افتخارات باعث نمی‌شود مشکلات بیکاری، تورم و گرانی را نبینیم، مردم انتظار دارند به این مسائل به صورت ریشه‌ای پرداخته شود و مدیران با جدیت بیشتری آن‌ها را دنبال کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار با اشاره به اینکه جاسوسی و مزدوری برای دشمنان از منفورترین اعمال در نزد ملت ایران است، تاکید کرد: کسانی که آمبولانس و ماشین آتش نشانی را آتش زده و پلیس حافظ امنیت را به آتش می‌کشند و تصاویر آن ‌را برای رسانه‌های بیگانه ارسال می‌کنند از منفورترین افراد در پیشگاه ملت ایران هستند.

امام جمعه ایلام با اشاره به شعار زن، زندگی، آزادی گفت: نوجوانان و جوانان سرنوشت شوم زنانی که ابتدای انقلاب به حزب کومله پیوستند و امروز تعدادی از آن‌ها در برخی کشور‌ها در کاباره‌ها حضور ذلت باری دارند، مورد عبرت قرار دهند.