جام امید: طلوع خورشید امید در قلب رسانه ها

جام امید: طلوع خورشید امید در قلب رسانه ها ۲۴ ساعت رقابت نفس گیر برای انعکاس زیبایی های ایران ✍️یادداشت مریم چراغیان در قلب پایتخت، در تالار همایش های بین المللی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، شور و هیجانی وصف ناپذیر برپا شده است. گویی خورشید امید از پس ابرها سر برآورده و گرمای خود را […]

جام امید: طلوع خورشید امید در قلب رسانه ها

۲۴ ساعت رقابت نفس گیر برای انعکاس زیبایی های ایران

✍️یادداشت مریم چراغیان

در قلب پایتخت، در تالار همایش های بین المللی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، شور و هیجانی وصف ناپذیر برپا شده است. گویی خورشید امید از پس ابرها سر برآورده و گرمای خود را به جان اهالی رسانه تابانده است.

 

جشنواره ملی رسانه ای جام امید، میدانی برای رقابت نفس گیر خبرنگاران از سراسر ایران شده است. ۶۰۰ قلم توانا، در ۲۴ ساعت گذشته، با تولید محتوای ناب و امیدبخش، در تلاش هستند تا تصویری واقعی از ایران عزیز را به تصویر بکشند.

 

در این اجتماع بزرگ، رقابت معنای واقعی خود را یافته است. خبرنگاران با وجود اینکه رقیب یکدیگر هستند، هم هدف واحد را دنبال می کنند: انعکاس خدمات دولت و نظام برای مردمی که حامیان اصلی انقلاب و نظام هستند و در تمام صحنه ها، از دوران دفاع مقدس تا انتخابات و راهپیمایی ها، پشتیبانی خود را ثابت کرده اند.

 

این رویداد نوظهور که به همت بسیج رسانه برگزار شده، فراتر از یک رقابت ساده است. این جشنواره، نمادی از همدلی و اتحاد اهالی رسانه در راه جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه است.

 

در این گردهمایی بزرگ، اساتید و دانشگاهیان، خبرگان و خبرنگاران، دوشادوش مردم و مسئولین، گرد هم آمده اند تا با تکیه بر عمود انقلاب اسلامی، به جهانیان بگویند که ما می توانیم.

 

جام امید، آوردگاه امیدها و روشنی ها

 

در این آوردگاه بزرگ، گویی انفجار اخبار و اطلاع رسانی رخ داده است. خبرنگاران با شور و اشتیاق وصف ناپذیری، در حال تولید و انتشار اخبار امیدبخش و شادی آفرین هستند.

 

رقابت تنگاتنگ خبرنگاران باسابقه و جوان، شور و هیجانی وصف ناپذیر به این رویداد بخشیده است. گویی هر کس با تمام توان خود در تلاش است تا بهترین و زیباترین جلوه های واقعی و اخبار مسرت بخش را از عملکردها، اقدامات، دستاوردها و توانمندی های کشور به اطلاع مردم برساند.

 

در این رویداد بزرگ، شاهد پمپاژ امید و نشاط برای مردمی هستیم که در این عصر اطلاعات، زیر باران اخبار از سراسر دنیا، به دنبال روزنه ای امیدبخش و خبری دسته اول می گردند تا ناجی زندگیشان باشد.

 

بی شک اخباری از اقتدار و قدرت نظام تا پیامی برای بهبود شرایط زندگی و همه آنچه که امید آفرین و شادی بخش است، از اهداف اصلی این جام است تا در کمترین زمان بیشترین اخبار بازنشر شود و همه در جریان اطلاعات دسته اول قرار بگیرند.

 

تیترها، گزارش ها، مصاحبه ها، حاشیه نگاری ها، گزارش های موبایلی، همگی با سرعتی خیره کننده در حال انتشار در رسانه ها و فضای مجازی هستند و جذابیت خاصی به جام بخشیده اند.

 

اشتیاق برای تولید محتوا و مضامین جذاب، تصاویر و عکس های دیدنی، از دیگر جذابیت های این رویداد کشوری است.

 

اینجا خبر حرف اول را می زند و محکی برای توانمندی رسانه ها و خبرنگاران حاضر از سراسر کشور است.

 

شعف و هیجانی برای پوشش گسترده اخبار و تهیه گزارش ها و مطالب جالب و جذاب از جمله صحنه های دیدنی بود که امروز در مرکز همایش های انقلاب به نمایش گذاشته شد.

 

از همان ابتدای صبح پیش از طلوع آفتاب تا پاسی از شب قرار است این رویداد بزرگ کشوری برگزار شود و همزمان در لحظه دهها خبر مخابره شود.

 

با امید به اینکه جام امید، حامی مطالب و اخباری امید بخش برای همه مردم ایران و بیان عزت و سربلندی این سرزمین و نشر آوازه و اقتدار و شکوه قدرتش باشد.

 

این جشنواره، فقط یک رقابت نیست، بلکه نوای امید و همدلی در قلب رسانه های ایران است. نوایی که نویدبخش فردایی روشن برای این سرزمین پهناور خواهد بود.

 

باشد که این رویداد بزرگ، سرآغازی برای انعکاس هرچه بهتر خدمات دولت و نظام و امیدآفرینی در جامعه باشد.

 

#پیشرفت_ایران

#رسانه_امید_آفرین

#جام_رسانه_امید

#تیم_خبری_شهید_محمود_صارمی

#ایلام_پایتخت_خادمین_اربعین_حسینی

#ایلام_قهرمان