مدیرکل بیمه ایران استان ایلام:

تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق بیمه شدگان اولویت اساسی بیمه ایران است

"پرداخت خسارت بیمه ایران در کمترین زمان ممکن محقق شد"

مدیرکل بیمه ایران استان ایلام گزارشی از آخرین اقدامات و عملکرد این شرکت بیمه ارائه کرد.

عیسی میرزایی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فجر امسال، رنگ و بویی دیگر از جنس تعهد و تلاش برای داشتن ایرانی آبادتر و سرافرازتر به خود گرفته است و فرصتی است مغتنم تا در این ایام خجسته، یاد وخاطره شهدای انقلاب و سال‌های دفاع مقدس را گرامی بداریم و باردیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، تجدید نماییم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیمه ایران، اهداف کلان خود را با خدمات متنوع در سراسر استان  پیگیری می نماید که یکی از این خدمات سامانه بیمه ایران من می باشد. این سامانه توسط شرکت سهامی بیمه ایران، جهت ارائه خدمات الکترونیکی بیمه ای، راه اندازی شده است. برای ثبت نام در این سامانه، می توان با ورود به سایت my.iraninsurance.ir و انتخاب گزینه ثبت نام، اقدام کرده وهنگام وقوع حادثه بانصب اپلیکشن بیمه من می توان بصورت الکترونیکی اعلام وثبت خسارت نمود وبدون مراجعه حضوری کارشناسان این شرکت در اسرع وقت رسیدگی وبصورت آنلاین خسارت پرداخت  شود.

وی در خصوص آخرین اقدامات و فعالیت های این شرکت بیمه در ایلام گفت: در سال جاری تعداد ۸۰ هزار بیمه نامه توسط نمایندگی های سراسر استان صادر شده است که نسبت به مشابه سال گذشته ۶۲ درصد رشد داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال پرداخت خسارت ها از طریق بیمه به کمترین زمان ممکن رسید، اظهار داشت: تاکنون مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان خسارت به ۵۳۳۰۳ نفر پرداخت شده که ۷۵ درصد خسارت فوق مربوط به تصادفات اتومبیل می باشد که نسبت به مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

میرزایی صنعت بیمه را صنعتی به روز و یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه امروزی دانست  و اظهار کرد: جبران خسارت های ناشی از حوادث در حوزه های مختلف بدون بیمه نامه بسیار سخت بوده و لازم است که بیمه، به عنوان یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه در استان ایلام فرهنگ سازی شود.

وی ابراز کرد: هم اکنون تعداد ۸۰ نمایندگی حقیقی، ۵ نمایندگی حقوقی و ۴ کارگزار در سطح استان ایلام مشغول به ارائه انواع خدمات شرکت بیمه ایران به بیمه گزاران هستند.

وی با بیان اینکه این شرکت مبلغ ۲۱ میلیارد تومان کارمزد در راستای حمایت از بخش خصوصی و اشتغال زایی پایدار به شبکه فروش پرداخت نموده است گفت: شرکت بیمه ایران از جمله پیشگامان حمایت از اشتغال پایدار در کشور است.

مدیرکل بیمه ایران استان ایلام افزود: هم چنین در بخش برون سپاری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بخش خصوصی شامل ارزیابی، ثبت پرونده ها، خدمات حمل و نقل، حقوقی و … پرداخت گردیده است.

وی با اشاره به واریزی به موقع خسارت ها بصورت الکترونیکی و حذف چک از پرداخت ها تصریح کرد: اپلیکیشن بیمه ایران من، پذیرش خسارت در دفاتر و اپلیکیشن اپ درمان از جمله خدمات کاربردی این شرکت به مشتریان ایلامی خود می باشد.

این مسئول افزود: بیمه مان خدمتی نوین از شرکت بیمه ایران است که یک طرح جامع سرمایه‌گذاری بلند مدت می باشد که طی سال‌های اخیر، به عنوان جدیدترین بیمه‌ها، مورد توجه کاربران قرار گرفته است و فرد با هر میزان درآمدی و با مبلغی که در توان دارد، می‌تواند خود و عزیرانش را تحت پوشش بیمه عمر مان قرار دهد.

میرزایی گفت: این بیمه، یکی از بیمه‌های پیشنهادی بیمه ایران به بیمه‌گزاران عزیز است که بهترین شرایط بیمه عمر را ارائه داده است و آن ها می‌توانند با خیال راحت این بیمه عمر را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: هم چنین تاسیس دفتر نمایندگی در کلیه بخش های دور افتاده استان و تسویه کلیه خسارت های جانی و مالی در کمتر از ۱۵ روز از دیگر اقدامات شرکت بیمه ایران در استان ایلام است که با هدف جلب رضایتمندی حداکثری بیمه گزاران صورت گرفته است.

میرزایی تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق بیمه شدگان را وظیفه ذاتی و اساسی شرکت بیمه ایران برشمرد و تاکید کرد: ارائه خدمات مطلوب در راستای افزایش رضایت بیمه گزاران از اهداف راهبردی این مجموعه می باشد.

وی اضافه کرد: سرعت، صداقت و دقت در انجام امور مشتریان از شاخص هایی است که مدیران و نمایندگان بیمه ایران باید مد نظر داشته باشند و با بهره­ گیری از تخصص و تعهد خود در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع با هدف اعتلای شرکت و ارتقای کیفیت خدمات اهتمام ورزند؛ ضمن آنکه نظارت بر عملکرد نمایندگی های فروش نیز به صورت مستمر پیگیری می شود.