توسعه محور دهلران به اندیمشک

چهار بانده شدن محور دهلران به اندیمشک، اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز در این مسیر را به دنبال دارد. وجود نقاط پر حادثه و کم عرض بودن جاده‌های ارتباطی دهلران هر ساله حوادث ناگواری را رقم می‌زند. فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: محور مهران به دهلران و همچنین دهلران به اندیمشک یکی از […]

چهار بانده شدن محور دهلران به اندیمشک، اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز در این مسیر را به دنبال دارد.

وجود نقاط پر حادثه و کم عرض بودن جاده‌های ارتباطی دهلران هر ساله حوادث ناگواری را رقم می‌زند.

فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: محور مهران به دهلران و همچنین دهلران به اندیمشک یکی از نقاط اصلی و پر تردد به استان است که جاده‌هایی با عرض کم هستند و ۲۳ درصد حوادث جاده‌ای در این مسیر‌ها اتفاق افتاده است.
در اسفند ماه سال گذشته به منظور توسعه و ایمن سازی جاده‌های شهرستان دهلران، عملیات اجرایی طرح چهار خطه کردن محور‌ها دهلران _ اندیمشک و دهلران _ مهران آغاز شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام بیان کرد: پروژه‌های متعددی در مسیر دهلران آغاز شده، پروژه‌هایی مانند تقاطع کمربندی مهران، سه راهی آذر و در حال حاظر عملیات اجرایی مسیر نصریان شروع شده است.
بهادری اظهار داشت: برای مسیر مهران تا اندیمشک اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال با توجه به حساسیت این مسیر برای این پروژه تعریف شده است.
در حال حاظر عملیات اجرایی ۵ پروژه راهسازی در قالب طرح چهار خطه کردن این محور‌ها در حال انجام است.
دهلران در جنوب استان ایلام قرار دارد، این شهر در استان از نظر جمعیت رتبه دوم را دارا است و از نظر مساحت اولین شهرستان استان محسوب می شود.