تمهیدات تازه پلیس برای صدور گذرنامه زائران اربعین

با نزدیک شدن به زمان سفر اربعین، دفاتر پلیس ۱۰+ شاهد ازدحام و شلوغی متقضیان دریافت گذرنامه است. برای تسهیل در روند صدور گذرنامه و جلوگیری از ازدحام متقضیان پلیس تمهیدات ویژه‌ای را برای زائران اندیشیده است. سردار حاجیان سخنگوی فراجا در گفتگو با شبکه خبر گفت: از امروز شنبه پنجم شهریور ماه، تمامی ادارات […]

با نزدیک شدن به زمان سفر اربعین، دفاتر پلیس ۱۰+ شاهد ازدحام و شلوغی متقضیان دریافت گذرنامه است.

برای تسهیل در روند صدور گذرنامه و جلوگیری از ازدحام متقضیان پلیس تمهیدات ویژه‌ای را برای زائران اندیشیده است.

سردار حاجیان سخنگوی فراجا در گفتگو با شبکه خبر گفت: از امروز شنبه پنجم شهریور ماه، تمامی ادارات گذرنامه و پلیس گذرنامه در سراسر کشور برای تمدید گذرنامه افرادی که گذرنامه آن‌ها از ۱۰ سال گذشته و تا به امروز تاریخش منقضی شده است فعال خواهند شد.

وی افزود:، چون اعتبارگذرنامه ها ۵ ساله است، به شرطی این که این گذرنامه سالم باشد، می‌توانند به پلیس گذرنامه مهاجرت مراجعه کنند.

سردار حاجیان یادآور شد: برای تسهیل در صدور گذرنامه ها، مردم می‌توانند در شهر‌های کوچک به پلیس اطلاعات ما مراجعه کنند و گذرنامه‌های خود را تحویل دهند تا آن‌ها را بطور رایگان به مدت ۶ ماه تمدید شوند.

بگفته سخنگوی فراجا این تمدید گذرنامه تنها برای یک بار خروج از کشور و به مقصد کشور عراق و برای شرکت در راهپیمایی بزرگ و عظیم معنوی فراهم شده است.