تشدید نظارت بر شهربازی ‌ها در استان ایلام

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: به منظور حفظ سلامت و ایمنی استفاده‌کنندگان از تجهیزات شهربازی‌ها، نظارت‌ها در ایلام تشدید شده است. مهناز همتی بیان کرد: در راستای طرح ساماندهی تجهیزات بازی غیر استاندارد، نظارت توسط بازرسان استاندارد و شهرداری آغاز شده است که به عنوان نمونه در این بازرسی‌ها سرسره بزرگ چغاسبز بدلیل فرسودگی و غیر […]

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: به منظور حفظ سلامت و ایمنی استفاده‌کنندگان از تجهیزات شهربازی‌ها، نظارت‌ها در ایلام تشدید شده است.

مهناز همتی بیان کرد: در راستای طرح ساماندهی تجهیزات بازی غیر استاندارد، نظارت توسط بازرسان استاندارد و شهرداری آغاز شده است که به عنوان نمونه در این بازرسی‌ها سرسره بزرگ چغاسبز بدلیل فرسودگی و غیر استاندارد بودن جمع آوری شد.
مدیرکل استاندارد ایلام با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری است، عنوان کرد: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تأییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان ذی‌ربط انجام شود.
همتی افزود: در شهر ایلام ۳۵ زمین بازی و ۱۲۳ وسیله بازی وجود دارد که همگی غیراستاندارد هستند و امیدواریم با تلاش مسئولین ذیربط هر چه زودتر تمهیدات استانداردسازی این تجهیزات انجام گیرد.