تشدید نظارت بر بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با انتقاد از گرانی و تغییر قیمت ها در بازار، خواستار جلوگیری از تورم و افزایش نظارت میدانی شد. حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با انتقاد از نبود نظارت میدانی بر بازار گفت: با توجه به وجود برخی مشکلات معیشتی […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با انتقاد از گرانی و تغییر قیمت ها در بازار، خواستار جلوگیری از تورم و افزایش نظارت میدانی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با انتقاد از نبود نظارت میدانی بر بازار گفت: با توجه به وجود برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی، دولت، مردم و مسئولان باید با همراهی و همکاری همدیگر بر این معضلات موجود غلبه و ضمن کنترل تورم افسارگریخته، با کسانی که قدرت خرید مردم را پایین آورده‌اند، برخورد جدی و قانونی اعمال کنند.

وی با اشاره به تفاوت چشمگیر قیمت ها در استان ایلام نسبت به استان های همجوار گفت: این افسارگریختگی بازار ناشی از ضعف برخی مدیران و مسئولین استانی است و مردم انتظار دارند مدیرانی که بر مسند اداره جامعه نشسته اند مشکلات مردم را شناسایی  و حل کنند.

خطیب جمعه ایلام همچنین با تقدیر از برخی مدیران استانی که شبانه روز و بصورت جهادی کار می کنند گفت:خداروشکر کارهای عمرانی و اقتصادی امیدوار کننده ای در استان شروع شده که در صورت استمرار آن مشکلات زیادی در حوزه اشتغالزایی و محرومیت زدایی حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان ایران اسلامی با سیاه نمایی و برجسته سازی مشکلات و دامن زدن به چالش‌ها سعی می‌کنند ایران را کشوری غرق شده در مشکلات و آماده فروپاشی نشان دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به سرمایه گذاری و هزینه های بسیار بالای رسانه های دشمن گفت:رسانه‌های معاند برون مرزی، تلاش می کنند تا امنیت روانی مردم را بهم بریزند و افکار جامعه را با سیاسیت های شوم خود تحت تاثیر قرار دهند.

وی افزود: در حالی که در اسرائیل و آمریکا فجایع و مشکلات بسیار بزرگی وجود دارد که رسانه های غربی به آن توجه ندارند اما برخی از رسانه‌های داخلی نیز خواسته یا ناخواسته در جبهه دشمن قلم می‌زنند و به اخبار منفی و مشکلات موجود بیشتر از نقاط قوت می‌پردازند، در حالیکه باید خط مشی این رسانه‌ها در راستای منافع کشور و بیان نقاط قوت و موفقیت‌ها داخلی و بین المللی تغییر کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: در زمان جنگ تحمیلی سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند و اکنون نیز با اقدامات جهادی خود موجب محرومیت زدایی و کارآفرینی در مناطق روستایی شده است.

خطیب نماز جمعه ایلام همچنین با اشاره به هفته محیط زیست هم ادامه داد: گرد و غبار به عنوان مهمترین عامل الودگی در استان ایلام است که باید از سوی مقامات کشوری و در سطح بین المللی اقدامات و رایزنی هایی در این زمینه انجام شود.