تردد روزانه ۲۸ هزار نفر از مرز مهران

استاندار ایلام در نشست اربعین از تردد روزانه ۲۸ هزار نفر از مرز بین المللی مهران خبر داد. حسن بهرام‌نیا با اشاره به استقبال بالای زوار از مرز بین المللی مهران گفت: با توجه به اینکه روزانه حدود ۲۸ هزار زائر از مرز مهران تردد می‌کند لازم است مواکب زودتر از موعد فعال شوند. وی […]

استاندار ایلام در نشست اربعین از تردد روزانه ۲۸ هزار نفر از مرز بین المللی مهران خبر داد.

حسن بهرام‌نیا با اشاره به استقبال بالای زوار از مرز بین المللی مهران گفت: با توجه به اینکه روزانه حدود ۲۸ هزار زائر از مرز مهران تردد می‌کند لازم است مواکب زودتر از موعد فعال شوند.

وی افزود: ارزاق به میزان لازم تأمین خواهد شد و مسائل مربوط به تأمین ارزاق، خوراک و بهداشتی و … با معاونت امور اقتصادی استانداری است و ایشان از امروز مسئولیت این امور را برعهده خواهند گرفت.

رئیس ستاد اربعین استان در ادامه از چهار خطه کردن مسیر ایلام به مهران در مراحل نهایی خبر داد و گفت: عرشه پل صلواتی نیز امروز نصب می‌شود و ظرف دو روز آینده بتن ریزی می شود و حداکثر تا ۶ روز آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

بهرام نیا با اشاره به اینکه استانداری البرز در اربعین کمک کار استان در برگزاری مراسم اربعین است اضافه کرد: امروز با حضور استاندار البرز از زیرساخت‌های اربعین در استان بازدید به عمل می‌آید.

استاندار ایلام در پایان ضمن قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر تمامی عوامل درگیر در کار اربعین استان گفت: اکنون مهم ترین موضوع  بحث مواکب است و باید از امروز و فردا این مواکب برای خدمت رسانی به زوار فعال شوند.

نشست ستاد اربعین استان با حضور استاندار البرز ، سردار شمشیری نماینده ستاد مرکزی اربعین کشور در مهران و مجموعه اعضا ستاد در فرمانداری مهران برگزار شد.