تجلیل مسئولان و اساتید دانشگاهی از مجموعه «شهر کتاب ایلام»

در یک نشست فرهنگی با حضور مسعود شادمان رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه ایلام، بهروز سپیدنامه ادیب و استاد دانشگاه ایلام، محبی معاون فرهنگی ارشاد اسلامی ایلام، رشنوادی رئیس حوزه ریاست دانشگاه ایلام، قاسمی معاون اوقاف استان، عباس خزلی از پیشکسوتان مطبوعات استان و دیگر مسئولان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان از مجموعه «شهر […]

در یک نشست فرهنگی با حضور مسعود شادمان رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه ایلام، بهروز سپیدنامه ادیب و استاد دانشگاه ایلام، محبی معاون فرهنگی ارشاد اسلامی ایلام، رشنوادی رئیس حوزه ریاست دانشگاه ایلام، قاسمی معاون اوقاف استان، عباس خزلی از پیشکسوتان مطبوعات استان و دیگر مسئولان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان از مجموعه «شهر کتاب ایلام» تجلیل شد.

در این مراسم مسعود شادمان رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه ایلام با تقدیر از عوامل شهر کتاب ایلام، افزود: شهر کتاب ایلام امروز یک پاتوق فرهنگی عظیم برای جوانان و نوجوانان استان ایلام تبدیل شده است.

بهروز سپیدنامه استاد دانشگاه ایلام نیز با تقدیر از ایجاد مجموعه شهر کتاب در ایلام، بیان کرد: استان ایلام به مجموعه‌هایی مثل شهر کتاب نیاز مبرم دارد. در کنار توسعه اقتصادی باید به فکر توسعه فرهنگی در استان ایلام بود، راه اندازی شهر کتاب ایلام مصداقی از توسعه فعالیت‌های فرهنگی در استان است.

محبی معاون فرهنگی ارشاد اسلامی ایلام نیز با اعلام آمادگی ارشاد استان ایلام برای همکاری در زمینه‌های فرهنگی با مجموعه شهر کتاب ایلام، گفت: از هرگونه توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این مجموعه حمایت می‌کنیم.

شکیبا عزیزبیگی مدیر شهر کتاب ایلام نیز ضمن تقدیر از حرکت فرهنگی اساتید و مسئولان استان برای حضور در مجموعه شهر کتاب ایلام، بیان کرد: بیش از ۱۵ هزار جلد کتاب در بخش‌های مختلف در مجموعه شهر کتاب ایلام قرار دارد و آمادگی هر نوع همکاری با دانشگاهیان و دستگاه‌های اجرایی را داریم.

شهر کتاب ایلام در بلوار آزادی-ابتدای آزادی ۹ قرار دارد.