بارش برف در ایلام / رانندگان زنجیرچرخ همراه داشته باشند

رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به بارش برف در سطح استان ضرورت دارد که رانندگان زنجیرچرخ همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند. سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: بارش برف که از ساعاتی پیش در سطح استان و محور‌های مواصلاتی شروع شده همچنان ادامه دارد. وی افزود: رعایت فاصله طولی، استفاده […]

رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به بارش برف در سطح استان ضرورت دارد که رانندگان زنجیرچرخ همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: بارش برف که از ساعاتی پیش در سطح استان و محور‌های مواصلاتی شروع شده همچنان ادامه دارد.

وی افزود: رعایت فاصله طولی، استفاده از زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی، اطمینان از سالم بودن برف پاک کن ها، سالم بودن سیستم روشنایی خودرو و همراه داشتن وسایل گرمایشی و سایر تجهیزات زمستانی و هنچنین مواد خوراکی از ملزومات سفر در هوای سرد زمستانی است که رانندگان باید همواره این نکات را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه ایلام خاطرنشان کرد: از رانندگان انتظار می‌رود همواره با سرعت مطمئنه حرکت کرده و نهایت همکاری را با تمامی نهاد‌های خدمات رسان در سطح محور‌های مواصلاتی داشته باشند.

وی افزود: اگر قصد خارج شدن از شهر و استان را دارید حتما خودروی خود را بازدید و از ایمن بودن تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن آن اطمینان حاصل نمایید ضمن اینکه گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس با استقرار در تمام محور‌های مواصلاتی استان بر رفتار رانندگان نظارت دارند.

‏بر اساس پیش بینی هواشناسی استان فعالیت سامانه بارشی که از بامداد امروز وارد استان شده تا امشب ادامه دارد.

در نواحی شمالی و سردسیر استان این سامانه به صورت بارش برف است و در نواحی گرمسیر نیز به شکل باران خواهد بود.