افزایش ۳۹ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: میزان جابجایی مسافران توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد. نورالله دلخواه اظهار داشت: از جابجایی ۲۵ هزار و ۴۹ نفر مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۱ […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: میزان جابجایی مسافران توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

نورالله دلخواه اظهار داشت: از جابجایی ۲۵ هزار و ۴۹ نفر مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: این میزان جابجایی مسافر در بازه زمانی یاد شده، ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت: این تعداد مسافر در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه  تا هفتم فروردین ماه جاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جابجا شده است.

دلخواه با بیان اینکه این تعداد مسافر در قالب چهار هزار و ۲۲۲ سفر جابجا شده‌اند تصریح کرد: ۷۴ شرکت حمل و نقل عمومی در استان ایلام فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: در ایام نوروز قیمت ناوگان عمومی مسافری افزایشی ندارد و چنانچه شرکت یا ناوگانی اقدام به اخذ کرایه اضافی کند، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی از مردم و مسافران خواست: هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.