افزایش پرواز‌های مسیر ایلام – مشهد

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پرواز‌های این فرودگاه در مسیر ایلام – مشهد و بالعکس به تعداد ۱۲ سورتی پرواز افزایش یافت. حمدجواد یگانه اظهار داشت: شرکت هواپیمایی زاگرس در این مسیر از امروز تعداد پرواز‌های خود را به هشت سورتی پرواز در روز‌های شنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه افزایش داده است. وی افزود: […]

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پرواز‌های این فرودگاه در مسیر ایلام – مشهد و بالعکس به تعداد ۱۲ سورتی پرواز افزایش یافت.

حمدجواد یگانه اظهار داشت: شرکت هواپیمایی زاگرس در این مسیر از امروز تعداد پرواز‌های خود را به هشت سورتی پرواز در روز‌های شنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه افزایش داده است.
وی افزود: شرکت هواپیمایی آسمان نیز روز‌های یکشنبه و چهارشنبه در این مسیر پرواز دارد که با این افزایش، تعداد پرواز‌های این فرودگاه در مسیر ایلام به مشهد و بالعکس به ۱۲ سورتی پرواز در هفته می‌رسد.
مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به عملیات اجرایی ساخت ترمینال جدید این فرودگاه اضافه کرد: این پروژه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که تلاش می‌کنیم در ایام هفته دولت به بهره برداری برسد.
یگانه در خصوص مشخصات این پروژه عنوان کرد: پروژه ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با زیربنای ۶ هزار متر مربع با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.
مدیر فرودگاه شهدای ایلام یادآور شد: با افتتاح پروژه ترمینال جدید این سالن به پرواز‌های داخلی و ترمینال کنونی نیز برای پرواز‌های خارجی اختصاص خواهد یافت.
 روزانه چهار پرواز با ظرفیت ۶۰ درصد و با حدود ۵۰۰ مسافر از طریق فرودگاه شهدای ایلام جابجا می‌شود.
 همچنین هفته‌ای ۵۶ سورتی پرواز (۲۸ رفت و برگشت) از طریق این فرودگاه انجام می‌شود.
در حال حاضر چهار شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر، زاگرس و ماهان در زمینه جابجایی مسافر فرودگاه شهدای ایلام را همراهی می‌کنند.