افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام در مهران

پروژه آبرسانی به پایانه مرزی مهران به طول ۵۴ کیلومتر خط لوله و سه هزار و ۷۰۰ مخزن اجرا شده است. معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام به منظور بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌ها در مرز مهران به این مرز سفر کرد. عسکری گفت: پروژه آبرسانی به پایانه مرزی مهران با ظرفیت هشتاد و پنج لیتر […]

پروژه آبرسانی به پایانه مرزی مهران به طول ۵۴ کیلومتر خط لوله و سه هزار و ۷۰۰ مخزن اجرا شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام به منظور بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌ها در مرز مهران به این مرز سفر کرد.

عسکری گفت: پروژه آبرسانی به پایانه مرزی مهران با ظرفیت هشتاد و پنج لیتر در ثانیه آب پایدار افتتاح شد و آب شرب شهر مهران، پایانه‌های برکت و شهید سلیمانی در ایام اربعین تامین می‌شود.

وی افزود برای تکمیل این پروژه مبلغ هزار میلیارد ریال هزینه شده که پنجاه درصد آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام تامین شده است.

معاون اجتماعی ستاد فرمان حضرت امام (ره) در ادامه اضافه کرد: تجهیز سایر ابنیه‌ی پایانه برکت که شامل نمازخانه‌ها و آشپزخانه صنعتی و همچنین محل اسکان رانندگان پایانه می شود توسط این ستاد تا قبل از اربعین به سرانجام خواهد رسید.

عسکری در ادامه گفت: تعداد شصت دستگاه آبسردکن از پل زائر تا پایانه برکت تعبیه شده که تا قبل از اربعین به بهره برداری خواهد رسید با این وجود پیش بینی می‌شود در اربعین امسال مشکل تامین آب آشامیدنی در مرز مهران وجود نداشته باشد.

همچنین در ادامه سفر معاون اجتماعی ستاد فرمان حضرت امام (ره)  به مهران از سایبان دو هزار متری پایانه برکت که برای آن ۸ میلیارد تومان توسط این ستادهزینه شده بازدید کرد.

در پایان با حضور عسکری درمانگاه شهرک اسلامیه نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.