استعفا یا گدایی ترحم؟ دستگاه های امنیتی مراقب بازی جدید بانیان وضع موجود باشند!

استعفا یا گدایی ترحم؟ دستگاه های امنیتی مراقب بازی جدید بانیان وضع موجود باشند! ✍🏻 پایگاه خبری ایلامیان از دقایقی پیش خبری در فضای مجازی در خصوص استعفای یکی ‌از اعضای شورای شهر ایلام منتشر شده است! خبری که سبب شد نکاتی چند به ایشان، مجموعه شوراییان و استاندار یادآور شده و نکاتی جهت استحضار […]

استعفا یا گدایی ترحم؟ دستگاه های امنیتی مراقب بازی جدید بانیان وضع موجود باشند!

✍🏻 پایگاه خبری ایلامیان
از دقایقی پیش خبری در فضای مجازی در خصوص استعفای یکی ‌از اعضای شورای شهر ایلام منتشر شده است! خبری که سبب شد نکاتی چند به ایشان، مجموعه شوراییان و استاندار یادآور شده و نکاتی جهت استحضار مردم شریف بیان کنیم!

پیش از هرچیزی باید گفت مگر رسانه صحن شوراست که استعفا را تلفنی با رسانه ها مطرح میکنید؟ اگر قصد استعفا دارید راهش این است که فردا هشت صبح بیدار شده، صبحانه کاری میل کنید و سپس استعفای خود را تقدیم شوراییان کنید!

اگر همانند دفعات قبلی میخواهید با استعفای صوری، ترحم و توجه دیگران را دریافت کنید اشتباه فکر کرده اید! این روزها چنان غرق حواشی هستید که هیچ اتفاقی سبب برائت شما از وضع موجود شهر نخواهد شد!

ماه هاست بخاطر سوداهایی که شما در سر دارید وضعیت شهر نگران کننده شده است! مردم بشدت از عملکرد شورا و شهرداری ناراضی اند! و بیم آن میرود که در آستانه سال نو فراتر از این در این باتلاق فرو رفت!

اینها موضوعاتی بود که عضو محترم شورا که اخیرا نیز صلاحیتش برای شهرداری ایلام هنوز تایید نشد باید بداند!

گویا اخیرا شورای شهر با ترکیب اکثریت بعلاوه یکی از اقلیت (که در چرخش همانند شماره هشت اسبق تیم ملی تکنیکی است) مصوبه ای با عنوان اصرار بر مصوبه رد شده به وزارت کشور ارسال کرده اند که مسیر احراز صلاحیت شهردار رد صلاحیت شده را تغییر داده و راه برای تایید صلاحیت وی از تغییر مسیرهای دیگر و البته پر از رانت هموار شود (اتفاقی که پیش تر جناب نماینده برای برخی اعضای رد صلاحیت شده رقم داد!).

آقای استاندار شما که اولتیماتوم پشت اولتیماتوم صادر میکنید لطفا به وضعیت فلک زده بزرگترین دستگاه خدمات رسان این شهر توجهی داشته باشید! شهر و شهروندان بازیچه یک بازی پیچیده و خطرناک شده اند و هر لحظه تاخیر وضعیت را خطرناک تر میکند!

البته که به ادعای یکی‌ از خبرگزاری ها امروز استاندار و نماینده محترم دیداری با وزیر کشور داشته و درخواست تاییدیه ای از ایشان داشته اند که ان شاالله با درایت و هوشیاری دستگاه های امنیتی استان این مهم به نتیجه نخواهد رسید.

گفتنی ها گفته شده، مردم نیز به همه چیز آگاه اند! منتظر میمانیم ببینیم این استعفا نیز همانند استعفای قبلی صوری و جهت ترحم برای گرفتن پست بوده یا واقعا شهامت گذر از این شرایط بوجود آمده است!؟

@ilamiyaan