اربعین نماد گردشگری دینی / تبلیغات دشمن راه به جایی نمی برد

امروز و در نشست ستاد اربعین استان بر توسعه زیرساخت ها برای میزبانی از زوار سرور و سالار شهیدان حضرت عبا عبدالله الحسین (ع) تاکید شد. در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اعلام شد. امسال تا کنون ۱۸۸ موکب در سراسر استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند. نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام […]

امروز و در نشست ستاد اربعین استان بر توسعه زیرساخت ها برای میزبانی از زوار سرور و سالار شهیدان حضرت عبا عبدالله الحسین (ع) تاکید شد.

در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اعلام شد. امسال تا کنون ۱۸۸ موکب در سراسر استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با اشاره استقرار موکب در ایام اربعین گفت: باید ضوابط و شرایط استقرار و خدمات رسانی تمامی مواکب اعلام و بر طبخ و توزیع غذا در ایام اربعین بصورت دقیق نظارت شود.
حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در نشست هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با حضور استاندار ایلام، اظهار داشت: علاوه بر موضوع اربعین، ستاد بازسازی عتبات عالیات دارای ظرفیت بسیار خوبی در تمامی حوادث و بلایای طبیعی برای کمک‌رسانی است.
علوی فر رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمیته مشارکت‌های مردمی گفت: کسانی که تمایل به ایجاد موکب در مسیر زائرین عتبات عالیات دارند می‌توانند با مراجعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مجوز فعالیت دریافت کنند.

وی گفت:امسال در شهرستان‌های ایلام – مهران – سرابله و دهلران موکب‌ها در ایام اربعین حسینی برپا می‌شوند.