اجازه ندهیم سفره مردم بیش از این کوچک شود / قیمت گذاری مرغ در ایلام رقابتی شو

شهریار عباسی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه رسیدگی‌ به وضعیت معیشتی مردم اولویت مهم حوزه اقتصادی استان است، اظهار داشت: قیمت گذاری مرغ در ایلام رقابتی شود. وی افزود: گاهی اختلاف قیمت ها ممکن است ناشی از کیفیت محصول باشد که از این قاعده مستثنا است اما در بازار ایلام […]

شهریار عباسی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه رسیدگی‌ به وضعیت معیشتی مردم اولویت مهم حوزه اقتصادی استان است، اظهار داشت: قیمت گذاری مرغ در ایلام رقابتی شود.

وی افزود: گاهی اختلاف قیمت ها ممکن است ناشی از کیفیت محصول باشد که از این قاعده مستثنا است اما در بازار ایلام یک نمونه کالا را در مغازه های مختلف با تفاوت فاحش قیمت می توان مشاهده کرد.

عباسی گفت: برای حذف کردن واسطه ها از چرخه بازار میوه و تره بار باید بررسی شود که سود و زیان این ها چیست و سپس در مورد آنان تصمیم گیری و اقدام شود.

وی با عنوان این مطلب که اگر اجازه بدهیم بازار عرضه مرغ رقابتی باشد حتماً باعث کاهش قیمت این محصول در استان خواهد شد، اضافه کرد: در موضوع قیمت میوه، اگر قیمت کالاها را از استان های همجوار استعلام و متناسب با آن قیمت میوه و تره بار ایلام را تعیین کنیم، می‌شود بر این موضوع نظارت کرد.