آقای نماینده یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران

  ✍🏻 رضا خسروی_ پایگاه خبری ایلامیان مطلع شدیم نماینده استان در مجلس امروز در ستاد آقای رییسی حسابی گردوخاک کرده اند که وامصیبتا؛ وضعیت امروز مناسب نیست و دولت عامل فلاکت است و برجام بد بود و جناب رییسی منجی ملت و کشور است! بد نیست ما هم مسائلی را به ایشان یادآوری کنیم. […]

 

✍🏻 رضا خسروی_ پایگاه خبری ایلامیان

مطلع شدیم نماینده استان در مجلس امروز در ستاد آقای رییسی حسابی گردوخاک کرده اند که وامصیبتا؛ وضعیت امروز مناسب نیست و دولت عامل فلاکت است و برجام بد بود و جناب رییسی منجی ملت و کشور است! بد نیست ما هم مسائلی را به ایشان یادآوری کنیم.

 

جناب نماینده که امروز بر دولت و برجام تاخته ای در این یک سال در مجلس چه گُلی به سر استان و هم استانی هایت زده ای؟ از تعدیل نیروهای هم ولایتی شما در پتروشیمی تا عدم تواناییتان در حل مشکل بیمارستان زاگرس و آمار فاجعه بار خودکشی و دگرکشی در استان که در هیچکدام نه عملکرد مطلوبی دیدیم نه حتی پیگیری مناسبی از سوی شما!

 

جناب نماینده که دم از گلایه از مشکلات امروز مملکت میزنی؛ در یکسال گذشته چه طرح و برنامه ای از سوی شما و مجلس انقلابیتان برای برون رفت از وضع موجود تصویب شده است!؟ کدام مصوبه شما در راستای فشار بر دولت برای کمک به مردم بوده است!؟ کدام کشور خارجی برای شما و مجلسی هایتان اهمیت قایل شده که در کنارتان باشد و یک دلار پول برایتان جابه‌جا کند؟؟

 

جناب نماینده پله های وزارت خانه های مختلف را برای عزل و نصب افراد نزدیک به خود صاف کردی حالا دم از حل مشکلات ملت میزنی؟؟ مگر ملت برای شما اهمیتی دارند؟؟ شما فقط بدنبال برخی نیروهای نزدیک و نورچشمی خود هستید حالا دلواپس مردم شده اید؟

 

جناب نماینده از معرفی یک فرد بی رزومه نزدیک به خود برای مدیریت شهرک ها تا انتقال کارمند ساده بانک و فشار برای مدیران برای استخدام و جابه جایی نگذشتی ! چگونه متحول شدی و امروز خود را در قامت دلسوز مردم معرفی میکنی !؟

 

جناب نماینده که امروز بر طبل انقلاب میزنی و برای انقلاب وامصبیتا سر میدهی چه زود فراموش کردی که تمام تمرکز شما در هفته های اخیر صرف تایید صلاحیت برخی افراد که صلاحیتشان از طرف همین نهاد انقلابی رد شده، صرف شد!

 

گویا امروز تاختن بر دولت افتخار اقایان شده اما هیچکدام شهامت ندارند که بگویند در سخت ترین شرایط جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته که حتی عراق و چین و روسیه هم جرأت نردیکی به ما را نداشتند همین دولت روحانی کشور را با چنگ و دندان نگه داشت!

 

بله اقای بسطامی مردم همه چیز را میدانند، بهتر از من و شما هم میدانند! خود را دلسوز مردم معرفی نکنید مردم خود بهترین قاضی هستند!

 

متاسفانه ستادهای آقای رییسی در ایلام امروز جولانگاه برخی افراد سودجو شده است که نه از سر دلسوزی که به امید گرفتن پست و جایگاه در دولت اینده در این ستاد فعالیت میکنند. این در حالی است که اقای رییسی خود گفته به دلیل نداشتن منابع مالی ستادی نخواهد داشت. پس مردم اگاه باشند آنان که امروز در این ستادها فریاد سر میدهند هدفشان حمایت از مردم نیست و فقط بدنبال آینده سیاسی خود هستند